søndag 21. mars 2010

Regner i Oslo men snør på Kolbotn

For en trist dag, det regner og er en virkelig grå dag.
Og guttene som skulle ut for å ake sammen med flere fra barnehagen, og jeg tror nok ikke at det er mange som møter opp i dette været.
De sier det ikke finnes dårlig vær men dårlig klær men jeg har ikke lyst til å være ute i dette været selv hva slags klær jeg får på meg.
Jeg ble dyvåt på vei til jobben ikke bare pga av at det regner men pga av at jeg falt så lang jeg var på isen (vel kremt, så kort jeg er)
Så nå sitter vel guttene og enten ser på tv eller leker med togbanen og lurer på hva de skal finne på.
Noen gode råd der ute?
Ha en strålende søndag uansett om dere er inne eller ute.

1 kommentar:

  1. Hei Mariann. Så moro at du så gutta våre trille for harde livet igår, hehe. De hadde visst hatt det veldig bra. VI koste oss også stort på SPA, kan anbefales :) og det hjelper jo på at kursen er til vår fordel..... Ha en deilig søndags kveld. M

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails