torsdag 18. mars 2010

Det har jeg jo helt glemt

Ja her sitter jeg på jobben og det er stille så hvorfor ikke skrive litt på bloggen?
Jeg har jo helt glemt å fortelle om Trym sin 10 mnd kontroll.
Han har jo blitt 2 cm lengre siden sist så nå er han 71,5 cm lang, ingen flaggstang men hva kan man forvente når JEG er i grensen til pygme mohahahahahahaha
Men det som gjorde helsesøster litt urolig var det at han ikke har gått opp i vekt på 3 måneder han har tom gått litt ned, så jeg fikk streng beskjed om å passe litt på bolla vår og komme inn om 2 uker for å veie han igjen. I mellom tiden skulle jeg gi ham tykt med smør på brødskiva (noe han ikke liker) og få i han masse fett.
Men lille bolla vår som ELSKER mat og er så flink til å spise. Han er jo konstant sulten og så masse som han spiser, vel jeg er ikke urolig.
Det betyr vel bare at han er en veldig aktiv gutt med god forbrenning???
Ellers smilte han som en sol og sjarmerte alle rundt seg. Den gutten smiler med hele kroppen og er verdens beste solskinnsbolle.
Og så litt om Brage, han er seg selv lik, trass, glad, sjarmerende, frustrert og VELDIG aktiv.

3 kommentarer:

  1. Mali hadde heller ikke gått opp noe på sist kontroll. Hun var vel kanskje litt vel glad i puppen en periode hvor hun trengte mer mat. Likevel er jo hun god og rund, så jeg er overhodet ikke engstelig:) Sist kontroll (9mnd)var hun 9,3kg og 69,5cm. Kort og tjukk:P Nå plutselig har hun fått mer sansen for fast føde og spiser massevis, ser magen er blitt rundere. Å dynge på med smør hørtes jo litt overdrevent ut spør du meg, men hun vet vel hva hun snakker om.

    SvarSlett
  2. Mohahahaha det er jo som du prater om Trym. Kort og tjukk men spiser masse mat, så lenge han ikke får smør på brødskiva.
    Smør har mange gode fett stoffer som de små skal ha i ;)

    SvarSlett
  3. Hmm, lignende mitt innlegg jo=P
    Her er lillesøster 14mnd og veier 8,2kg med sine 77cm. Fikk beskjed om å gi henne masse olje og smør...!
    Kan ikke tenke meg at det er så veldig bra heller=S Hun spiser akkurat som du beskriver, masse og hele tiden;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails