fredag 19. mars 2010

Fantastisk blogg

Jeg kommer over denne bloggen og her ble jeg sittende leeeeeenge å titte
WABI & SABI en svensk blogg, trykk
HER så kommer dere inn for å sjekke ut alt det herlige av ymse, alt fra retro tapeter til rosa rom til nydeliga dansebilder

Ellers startet morgenen kl 04.30 for da hadde Brage sovet nok.
Trøtt som en dupp dro jeg med meg han inn i sengen vår og det tok ikke lange tiden før han ble en liten røver som skulle ta nesen min.
Og DET finner jeg meg ikke i midt på svarte natta så marsj tilbake i sin egen seng og hva tror dere skjedde da, jo da hele verden hans ramlet sammen for han skulle ikke sove.
Ja da var det gjort da våknet Trym også og jeg synes ikke det er noe rart med den sirena av en stroebror.
Men Brage sovnet og Trym fikk mat, Glenn sovnet igjen mens jeg var LYS våken.
Så nå sitter jeg her med kaffekoppen og ser ut på at snøen smelter da det regner ganske så bra i dag.

Ha en strålende dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails