mandag 15. mars 2010

Dette kommer til å bli en herlig dag

Når man våkner opp kl 06.30 og du ser tydelig at dette kommer til å bli en strålende dag med sol fra en skyfri himmel. Da tenker jeg at denne dagen skal jeg utnytte til maks.
Så i dag skal jeg gå hele veien til svømmingen som kommer sikkert til å ta langt over 1 time, sikkert nærmere 2.
Nå er det jo super glatt ute og med mine dårlige knær kommer jeg nok til å se ut som en gammel dame som tviholder seg fast i vogna med skrekk i øynene, livredd for å ramle, så nå må jeg finne disse lekre piggene mine (ja jeg har de og nei jeg er ikke sååå gammel, bare veldig veldig redd for å ramle).
Men ut og gå det skal jeg, Trym skal få lov til å sove hele veien for det har jeg bestemt, dermed basta..... mens jeg skal tenke på de siste ukene som har gått og hvor vanskelig det har vært.
Jeg har jo lovt dere å fortelle om bryllupet og de siste dagene men desverre det kommer jeg ikke til å gjøre.
Jeg kan bare si det slik at onsdagen var helt fantastisk, jeg følte meg helt fantastisk også. En herlig dag rett og slett. Fredagen hvor vi skulle ut for å spise middag ble ikke det store, det ble faktisk helt pyton.
Men nå er det mandag, ny dag i en ny uke med mange nye muligheter.
Strålende sol men friskt i lufta.
Legger med litt bilder som gjør meg glad

Nydelige blonder fra brudekjolen
Kjolen fikk jeg låne/arve av svigermor
Den er helt fantastisk og er fra 1970

Glad bildet av Brage

Det er så vakkert at man må ta bilde og vise det frem

1 kommentar:

  1. Vakre bilder:)
    Synd at siste dagen ikke ble helt som tenkt, håper det snart er glemt. Detaljene fra kjolen er helt fantastiske. Så utrolig morsomt at du kunne bruke kjolen!
    Håper det gikk fint på svømmingen. Jeg gikk på babysvømming med eldstemann, men har ikke fått det til nå med Aksel. Litt dumt, for det er jo utrolig morsomt.
    Vi bor i Bærum, så bildene var fra Nadderudhallen. Den er ganske stor, ja, og med to barnebasseng er det helt topp for barna:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails