tirsdag 30. mars 2010

5 ting som gjør meg glad

Endelig kom bildene opp på veggen
enda en ting til vi har fått gjort, ting tar tid

Trym kjører bil og det er stor stas

Dette er super moro

Greit at eieren av bilen ikke er hjemme

Ellers har jeg fått en utfordring fra hvitstil og fortelle 5 grunner for hvorfor jeg er glad i dag og jeg synes at dere skal gjøre det samme ;)

1. Herlig musikk på radioen
2. Sovende Trym
3. En alene lekende Brage
4. Fine bilder av alle 3 guttene
5. Alt som har blitt gjort, vasket, hengt opp bilder og senere skal jeg male litt

3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint med de bildene, rammene og den tapeten! Har fått opp øynene for tapet nå, men sliter enda med overtalelse av malermannen min som IKKE liker tapet!;-P
    Tror jeg skal vise han dette, for det var superlekkert!

    Stilig bil! Er det el-BIL? Det har jeg ønsket til snuppisene. Ser så gøy ut =D

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder Mariann.. og så herlig at du har så mange ting som gjør deg glad :). Håper du og turbogutta får en glad påske. KLEM

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge.
    Hehehehe nei det er ingen elektrisk bil, takk og lov, da tror jeg det hadde vært enda mer fart i heimen enn det det allerede er.
    Vi er heller ikke så beigestret for tapet vi heller (kjøpte huset med den på veggen) men den gror på oss litt etter litt, må bare ha nye møbler som matcher litt bedre så blir den nok dølekker skal du se ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails