tirsdag 23. mars 2010

På'n igjen

Ja da er vi i gang igjen med sykdom i huset.
Brage er i barnehagen men jeg er ikke helt sikker på om han skulle ha vært der da han har fått minimalt med søvn i natt.
Stakkars lille Brage, han hoster og hoster og hoster. Han hadde vist bittelitte grann feber i går også. (var på jobb så jeg fikk info pr tekst)
Men like aktiv og høylydt er han og alt for mye energi, så da er det bare å sende han til barnehagen og la han storme av seg det som ondter han.
Trym derimot ligger som et slakt i sengen sin, han hoster hvert kvarter men nå har han da sovet i 2,5 time og da er det noe som feiler han.
Så her sitter jeg og tørr ikke gjøre noe som helst av husarbeid (akkurat som om man hører en mopp, hadde gubben sagt nå og smilt kjærlig mot meg)
Så da koser jeg meg med å lete litt på internet etter diverse ting, lese mailer og nå blogge litt.
Stekeovnen er varm så nå blir det rundstykker snart, lage meg en mocca og så har jeg tent i peisen og mange stearinlys for i dag er en grå dag og da trenger man litt varme rundt seg.
Åh ja glemte å fortelle at lunsj med barselgruppa ble avlyst da ALLE var syke store som små, ikke ble det noe babysvømming heller da jeg jobbet noen timer istedenfor.
Ha en strålende dag

3 kommentarer:

  1. Hei Mariann.Du får trøste deg med at du ikke er den eneste med syke barn.Det går over som du vet.Det du kanskje ikke vet er at jeg er bestefar.Datteren min,Cecilie,har to slike rabagaster som du har.De er noe eldre.Blir 7 og 8 år.Det er flott at det går bra med deg.Husker du at du engang sa"det ordner seg for snille jenter".Og det er jo du et bevis på.Ha en fin dag. Per H

    SvarSlett
  2. uff, så kjedelig!
    bygger opp imunforsvaret, ta det til trøst :)

    SvarSlett
  3. Hei Per så artig at du fant frem hit.
    Ja jeg vet det ordner seg alltid men det er aldri artig når det er de små som er syke, hadde det vært Glenn så hadde han fått beskjed om å skjerpe seg, mohahahahaha
    Ha en fin vakt
    Ja Isabel jeg får se positivt på det, er ikke så flink til det men da er det greit å få hjelp fra dere i bloglandia ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails