onsdag 17. mars 2010

Litt for mye kanskje?

Noen har fortalt meg at jeg skriver alt for mye når jeg først starter og at jeg skriver litt vel fort.
Kan ikke forstå det??!!.. Hmmm men det er jo denne bloggen et levende bevis på at jeg taster fortere enn jeg tenker, eller er det andre veien mon tro??? Ja si det.
Iallefall skriver gjør jeg, jeg skriver så mye og så fort at når jeg leser over så forstår jeg knapt nok selv hva jeg har ment å fortelle (jeg viste jo poenget mens jeg skrev)
Jeg skulle frem til noe men jeg er ikke helt sikker på hva, åh jo det med kommentarer på bloggen og følgere.
Si meg dere som dumper inn på siden min, hva kan rote hue meg gjøre anderledes slik at dere får med dere hva som skjer i turboprinsene sitt liv på en lettere måte?
Jeg sa i tidligere innlegg at jeg skulle legge meg tidlig i dag, kremt kremt slik ble det ikke.
Brage hoster og Trym ligger som en banan i sengen sin mens jeg klør i fingrene etter å fortelle bloglandia hva jeg synes, mener og føler.
Noen hint er at jeg starter å bli mektig lei alt i hvitt, sinkhus, greengate, hjerter og engler, VENT VENT VENT før dere blir sinte, for det er de bloggene jeg tiltrekkes.
Jeg leser side opp og side ned om hele huset i hvitt med Green gate som pynter opp og et sinkhus med noen engler og hjerter og slengt med noen bokstaver på en hvit hylle på den hvite veggen.
Jeg har det relativt bra med 3 herlige gutter (1 av dem er min mann)
Jeg føler meg som 18 og vekt på 55 kilo (noe som er så langt fra sannheten man kan komme)
Eldste sønn er turboprins nr 1, verden hans står aldri stille og han er i den (skal ikke banne nå) herligste trassalderen (i en alder av 2 år 7 mnd) og allergisk for alt (føler jeg)
Yngste sønn er solskinnsbolla vår (når han er ute) han skal være rundt meg hele tiden, bæres rundt og være midtpunkt nr 1. Når vi er ute bare smiler han og sjarmerer alle rundt seg.
Nå er jeg i gang igjen, nope, njet, nada, glem det, ikke i det hele tatt, nå er det slutt, LEGGETID, nå må jeg gi meg før jeg skriver bok.
Sov godt

2 kommentarer:

  1. Haha, ble jo svett av å lese innlegget;-)
    Og måtte le når jeg ikke skjønte helt om det hadde noen sammenheng det med 3gutter og hvitt,hvitt,hvitt med zinkhus og hjerter;-P
    Kanskje bare trøtt jeg også!

    SvarSlett
  2. Ja se der ja, ingen sammenheng i det hele tatt.
    Kanskje jeg skulle holde meg til å bare legge ut bilder?
    Det jeg prøvde å si var hva jeg føler i en alt for lang setning.
    1. har blitt gammel og bredere (men lykkelig)
    2. alt for mye av det samme i bloglandia (men jeg elsker stilen selv, men ALLE har det)
    3. og så måtte jeg nevne hvordan guttene er i korte trekk, uten å fortelle IGJEN at de er de vakreste, flotteste og herligste skapningene på denne jord.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails