lørdag 27. mars 2010

Klem må til

Hva skal man si om i natt??? Et stort sirkus???
Jeg kjenner at tålmodigheten min er kort , veldig kort da det har blitt lite søvn på meg i natt (og de siste 4 nettene )
Men det startet med at Brage hostet og hostet og våknet med å sette på sirena på full blast (at Trym ikke våknet er helt utrolig)
Fikk han til å sovne igjen og han sov vel i 15 min og da var det pån igjen med full sirene. Og slik holdt det på noen ganger i løpet av kvelden.
Men til slutt orket ikke Brage å sloss med seg selv, så han SKULLE OPP med en vær så snill mamma. Jeg orket heller ikke å sloss mer med han så jeg lot han få stå opp og kanskje dette var løsningen???
Så han fikk stå opp midt på svarte natta, hjalp han med å skru på lys på kjøkkenet og stua (han er like redd mørten som meg) og så gikk jeg og la meg igjen.
Det tok vel 2 sekunder og så kom det et ramaskrik fra tvstua, vi hadde sett på film i går kveld så instillingene var anderledes og nå fikk han ikke sett på tv.
Jeg tror han satt nede i tvstua i 10-15 minutter og gråt sine store tårer og hadde sirena på full blast mens han fikk stotret ut at "mamma komme hjelpe meg, jeg får ikke til"
Til slutt kom han tusslende inn på soverommet vårt helt utslitt og utslått, krøyp opp i senga og la seg godt til rette under dyna mi og sovnet
Ja det må være første gang for alt og det var kjempe kos men hjelpes meg så liten plass det var til meg opp i senga.
Heldigvis våknet han etter 15 minutter og ville tilbake til sin egen seng (PUHHHH) så da bar jeg han søvnig inn i sin egen seng og jeg fikk tatt slukkerunden enda en gang til den kvelden/natten
Resten av natten sov han som en stein, så det var det som trengtes, ;)
Trym sov frem til 5 og fikk litt mat og sovnet igjen (jippi) og sov til 07.15
Nå er klokka 10 og jeg sitter fremdeles i pysjen som en zombie, Trym sover igjen, Glenn sover i tvstua, Brage leker med tog og det øser ned ute.
Hva kan man finne på en dag som denne og særlig når jeg skal på jobb om bare noen få timer?

Endelig et bilde av oss to sammen

Men så klarer jeg ikke å la være, når jeg først har sjansen til en god klem
så utnytter jeg den sjansen til maks

Til slutt så gir Brage opp og klarer å kose litt med meg

Ha en strålende lørdag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Uff ikke lett å vite hva man skal finne på alltid altså. God det hele roet seg til slutt og det ble noen timers søvn.

    Ha en fortsatt fin helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails