onsdag 24. mars 2010

Jippi dette var kos

Denne awarden fikk vi for VELDIG mange dager siden av Hege, noe som har gått meg hus forbi.
Så det er godt at jeg scrollet gjennom bloggen hennes for jeg ble jo så glad når jeg så at vi hadde fått en award, tusen tusen takk.



Sammen med awarden kommer det 2 oppgaver.
Den ene er å fortelle om 10 ting som gjør deg glad,
og så skal den deles videre til 10 andre bloggere,
med en liten forklaring på hvorfor nettopp de får den.

Så da starter jeg med de 10 tingene som gjør meg glad
1. Trym, Brage og Glenn
2. Sola varmer
3. Vite at man har ok med penger til å klare seg
4. At jeg får til det jeg prøver på
5. Lukten av solvarm asfalt etter en liten regnskur
6. Glade mennesker, et lite smil på toget er alt som trengs
7. Gode venner
8. Rent og ryddig hus
9. God mat og drikke
10. Blogge og alle de flotte menneskene jeg leser om hver dag i bloglandia

Så er det hvem som skal få awarden av meg og denne er vanskelig da det er så mange utrolige fine blogger
Også er det noen som har denne fra før men det later jeg som jeg ikke ser, de fortjener den igjen ;)

1. Mariann min navnesøster som fikk meg hektet på å blogge
Hun dro meg inn i bloglandia med sine oppturer og nedturer men fremdeles er super positiv til alt
mariann.blogspot.com (lukket blogg)
2. Mona og hennes herlige Daniel
Deres hverdager, turer og kreative kreasjoner, gode kjøp og ideer
mamma-mona.blogspot.com
3. Isabel som har 2 barn i omtrent samme alder som mine 2 gutter alltid like moro å lese hvor like barna er
tostoretosmaa.blogspot.com
4.Lykkeliten har mange baller i lufta men har fremdeles tid til å legge igjen noen gode ord
smaatittisene.blogspot.com
5.Gøril det varmeste og sterkeste menneske som skriver om livet på en gripende og flott måte
hjerteskatter.blogspot.com
6. Janne er alltid der med noen vise ord som varmer og gir meg smilet tilbake
janneslillested.blogspot.com
7. Tomines hjem kan jeg bli sittende hele dagen mens jeg titter og leser ned til minste lille detalj og bare suge til meg ideer
tomineshjem.blogspot.com
8. Marianne har 2 gutter som er født ganske så tett og har mange nye spennende planer (nettbutikk med ting og klær kun for gutter,jippi)
mammasgutter.com
9. Elisabeth som ALLTID får meg til å le, jeg ELSKER den bloggen
hjemmehoselisabeth.blogspot.com
10. Siri som er mamma til 3 herlige barn, hvem kan vel ikke elske Imresaurus eller hennes multifunksjonshemmelige skatt Hannah eller hennes vakre rolige Lone
Hun skriver så flott og artig
ruskomsnusk.blogspot.com

7 kommentarer:

  1. Grattis med award! Og ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Ååå, tusen takk for de fine ordene og takk for awarden! Nå blei jeg så gla:)

    Og selv gratulerer med Award! Velfortjent:)
    Ønsker deg samtidig en strålende dag!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk for så fin award Mariann, og så fine ord da. Jeg er ikke så god på å gjøre det som står i awarder jeg (*flau*), men legger den bak øret... Ha en strååålende dag. Formen er bedre idag, fikk trent i går, og sovet ganske så godt i natt, herlig.

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig!! Tusen, tusen takk:)

    Så flink Trym er til å gå da, ikke lenge før han springer rundt...det går jo så fort!!

    SvarSlett
  5. Takk for fantiske ord fra deg! Ha en fin kveld ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig award!! Og grattis til deg!
    Skal se om jeg ikke får tatt utfordringen en dag senere :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig award!
    Den har du fortjent selv også!!=)
    Jeg er ENDELIG et oppegående menneske igjen, og det er godt å være tilbake;) OG tusen takk for gode ord, det hjelper på der man ligger flat=)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails