mandag 1. mars 2010

Ny måned, ny uke, ny dag og nye muligheter

Ja da er vi i Mars og jeg synes at tiden går fortere og fortere jo eldre jeg blir.
I dag er det mandag og det betyr jo babysvømming for Brage og Trym noe som kommer til å bli kjempe stas ettersom det er flere uker siden sist.
Helgen har vært strålende selvom jeg jobbet en vakt på lørdagsmorgen så klarte ikke det å ødelegge helgen.
Bilen er nå klar for eu kontroll, den har nå en helt sprell ny eksospotte og da er det bare noen få smånips som må fikses igjen.
Etter jobb på lørdagen ble jeg møtt av 3 herlige gutter på senteret slik at vi fikk ordnet noe småting.
Hjemme igjen så spiste vi pølser med god potetmos og Brage spiste en hel pølse pluss masse til.
Før på dagen hadde småguttene vært sammen med bestemor og tante mens jeg var på jobb og Glenn lå under bilen.
Søndagen kom og vi spiste frokost med god hjelp av Brage som hjalp til med å dekke på og se etter at rundstykkene ikke ble svidd.
Så var det ut for å leke i snøen for Brage og meg mens Trym skulle sove i vognen sin og Glenn ta en siste runde under bilen.
Etter en halv time så ville Brage inn og det samme gjaldt Trym som hylskrek i vogna si. Så vi har 2 gutter som ikke er så glad i å være ute i snø og kulde (eller sammen med mamma i snø og kulde?)
Senere på dagen fikk vi besøk av Oldefar og Gerd noe som var kjempe stas for skravlebøtta Brage mens Trym derimot var super skeptisk og skulle bare sitte på armen min den første timen, de kunne ikkese på han før ha gjemte ansiktet i halsgropen mens han sutret litt.
Pysa som har blitt mamma dalt men slik er det når han aldri har vært borte fra meg mer enn noen få timer i strekk. Brage sov jo borte fra han var under 3 uker og null problem kanskje problematisk den andre veien at han stoler alt for mye på folk?!
En strålende helg har det vært

1 veldig trøtt mor og en super blid Trym kl 06.30


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails