lørdag 27. mars 2010

Når katten er borte så danser musene på bordet

Ja her sitter jeg på jobb og hva får jeg høre?
Trym sovnet kl 17.00 da var han helt utslitt og han sover fremdeles
Brage sovnet på sofaen og fikk på seg pysj, stelt for kvelden og ble båret inn i seng uten å våkne
(kanskje ikke så rart etter en natt som han hadde, hehehehehe)
Men er det ikke rart at når jeg er på jobb så går det som en lek hjemme
Vel det har jo gått litt hardt for seg hjemme i dag, Trym kommer nok til å ha en kjempe kul i hodet etter at han fikk pusslespillet midt i planeten av Brage (med full kraft)
Ellers har jeg fått verdens beste lydmelding fra Glenn av 2 gutter som skoggler av hverandre
Det gjorde det så mye lettere å være på jobb en lørdagskveld.
Så til alle dere FORTSATT GOD LØRDAG
(husk å stille klokka i natt, det må jeg ellers kommer jeg for sent til jobb i morgen tidlig)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Rart det der, når vi damene er borte..
    Jeg er sjeleglad for at de går så greit,
    ellers hadde jeg slitt med å være på jobb.
    takk for påminnelsen om å stille klokken :)

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails