tirsdag 16. mars 2010

Vet ikke helt

Turboprinsen vår som har vært på kino for første gang på søndag
og satt helt rolig gjennom hele filmen.
Dere som kjenner han tror nok at jeg tuller men neida helt rolig i en og en halv time

Trym i sin vanlige positur

De siste ukene har ikke skrive trangen vært så veldig stor, jeg har egentlig vært ganske så lei med hele bloggingen.
Men ettersom jeg har startet å legge ut opptil flere innlegg om dagen så føler jeg at jeg må opprettholde det.
Denne bloggen var jo ment til de som vi ikke får sett så ofte men allikevel har lyst til å være med gjennom oppturer og nedturer i livene våres.
Men i det siste har det kommet ganske mange ufine tilbakemeldinger fra de som jeg skriver for så nå vet jeg virkelig ikke om jeg gidder lengre.
Men så er det at dette er jo en så herlig form å få ut litt av hvert og glede de andre som ikke har ufine kommentarer på lager og som virkelig gleder seg over alt som blir skrevet uansett hvem, hva, hvor eller hvordan.
Så hvem skal jeg nå fortelle om vamtvann og lukke muskler som ikke klarer å jobbe sammen???
Enda en nydelig dag og jeg får fortsette med å tenke ut hva jeg skal gjøre for i dag skal Trym på 10 måneders kontroll og da kan vi gå en lang tur først
Ha en strålende dag

5 kommentarer:

  1. Hev deg over ufine kommentarer!! Første gang jeg er innom bloggen din, kjempe koselig her :)

    Skjønne prinser du har, gode gutter!
    Ha en fin fin dag i sola, kos dere på den lange gåturen :)
    klem

    SvarSlett
  2. Som hun over sier, hev deg over det!
    Bloggen er koselig og fin, og som du sier, en god måte å dele hverdagen med de som ikke bor så nærmt, og alle andre som vil følge med=)
    Det er jo herlig å ha et sted man kan få ut tanker og følelser!

    Håper du fortsetter å blogge...
    HA en strålende dag, og uke!=)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke lagt merke til noen ufine kommentarer her i bloggen? Du får prøve å blåse i dumme ting som blir sagt.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hehe, du skriver at min lille Nilsen ser så rolig ut...du tar feil! Helt feil! Han er en rampegutt, men jeg later som han er en rolig og avbalansert gutt på bloggen ;)

    SvarSlett
  5. Hei. Så hyggelig at du fant veien til min giveaway =)
    Hatt litt problemer med følgetelleren i det siste, la du deg til som følger da du meldte deg på konkurransen?
    Bare kjekt å vite om den fungerer igjen nå....

    Klem C.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails