torsdag 11. mars 2010

Flotte festkledde gutter


Brage får hjelp av mommo og bestemor med rosen sin

Turboprinsen i action

Trym sammen med tante Line

Trym og pappa venter på familien

Tiril passer på Brage

Hege og Brage poserer for fotografen

Tusen takk for alle fine hilsner på bloggen og vi hadde en strålende dag.
Jeg kommer til å skrive litt om de siste dagene når jeg har kommet litt til hektene igjen for feiringen er fremdeles ikke ferdig. Jeg er så heldig at vi voksne skal spise middag i morgen kveld og da skal jeg ha på meg kjolen igjen. Gleder meg så, det er ikke mange som bruker brudekjolen sin 2 ganger og iallefall ikke 3 som jeg kanskje skal (feire til sommeren også, jippi)
Ha en strålende kveld

2 kommentarer:

  1. Kos dere på tårnhuset:) nyyyyydelig mat der! Og ja du er veldig heldig som Får bruke kjolen din to kanskje tre ganger! Kunne virkelig ønske jeg kunne ha gjort d samme. Ha en fortsatt herlig feiring og nyt dagene som nygift!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for svar inne hos meg, de tbetyr masse å få innspill/bekreftelse på en idè!
    Kjenner meg veldig igjen med å "sikle" litt på alle jentetingene;)

    Høres ut som dere er midt oppi noen kjempefine dager som nygifte! Kos dere videre:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails