tirsdag 30. mars 2010

Noe mer å drømme om

Hadde det ikke vært deilig med en slik en i hagen
sommeren er jo på vei (godt å ha noe å lengte etter)
bildet lånt fra landromantikk sin side

Noe så enkelt som denne ønsker jeg å ha hjemme
så når gjestene kommer kan jeg dra frem denne og ikke alle papireskene
Jeg har lånt bilde av en blogg men desverre har glemt hvor

Jeg er skikkelig klar for sommeren og denne må vi jo ha
det kan jo hende det blir litt varmt og vi trenger skygge
bildet lånt av plantasjen

3 kommentarer:

  1. Å ja, sommer kom!! Blir så deilig. Hve hadde vel ikke likt å ha en slik hengekøye i hagen!

    Ønsker deg og dine en flott påske!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Skjønner at du er klar for sommer! Det er vel jeg og...
    Ha ei flott påske!

    SvarSlett
  3. Sommer,sommer, SOMMER! Gleder meg sånn, men ser ikke ut til at den kommer med det første...
    Frost, og mer SNØ i bergen=/

    Klar som et egg jeg, og ingenting hadde vært bedre enn å kunne ligge i hengekøye bak i hagen! *drømme*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails