fredag 12. mars 2010

Artig

Må bare legge inn disse herlige bildene selvom guttene ikke er med.
Følg med på min herlige søster på venstre ;)

Hun smiler til kamera, virkelig smiler
min mor har fremdeles ikke lagt merke til noe enda
jeg må le, dette er priceless

Her er hun litt flau og smiler så det varmer

Kan jo ikke annet enn å legge med disse herlige bildene, min søster smiler STORT til kamera på det første bildet. Like flink til å smile som Brage men han sier ost så han får trutmunn bilder.
Men etter litt irrettesettelse så smiler hun sitt herlige smil , men da er mamma og jeg opptatt med å le av ablegøyene til Nanette.
Åh ja ikke glem den flotte bakgrunnen vi fikk med oss på bildene, baksiden av heisen inne på tinghuset i Oslo. Fantastisk valg av bakgrunn ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails