onsdag 24. mars 2010

Dette liker vi også

Det er så mye som jeg skulle ha endret her i huset men som jeg har sagt før så må jeg smøre meg med tålmodighet.
Det er så mange andre ting som er viktigere som:
isolasjon, inne og ute belysning, ferdig bygge terrasse, lage kjøkken sofa/benk og ja mange mange mange mange andre prosjekter som er viktigere enn disse
Men det er jo lov å titte, kanskje når den tid kommer da jeg kan skaffe meg dette så har jeg fått ny smak og ønsker meg noe helt annet, hvem vet

Nils stol fra Ikea
bildet lånt fra Ikea

Helt enkel sittegruppe som jeg ikke trenger å vedlike holde
som skal stå på plattingen foran ytterdøra
bildet lånt av Jysk


Veske fra Pontine Paus som jeg må reise helt til
London for å få tak i
(eller kan jeg fremdeles få tak i den hos Benedikte Ferner?)
Helst i Creme eller den nydelige turkise, men lager hun den mer mon tro?

Jeg fortsetter å drømme




3 kommentarer:

  1. hei hei!! Veldig koselig at du la igjen et lite spor på bloggen min....og at du faktisk tar deg tid til å lese HELE bloggen!! *galen i halen*
    Fine to gutter du har! Ganske festlig egentlig at de heter Trym og Brage! Vi viste nemlig ikke om vi fikk gutt eller jente, så vi hadde 2 navnealternativer for både gutt og jente, og guttenavnene det stod mellom var netopp Trym og Brage! men så ble det en Hedda i stedet!!

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Fant deg via en annen blogg:)
    Så koselige bilder av gutta dine!!
    Har selv to tette gutter,17 mnd mellomrom.
    Nå går de i 1 og 2 kl..
    Legger meg til som følger,så finner jeg veien tilbake!
    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Det er jo lov å drømme litt da...:)

    Oppskriften på Puff Daddy er virkelig suuuuperenkel, altså! Du finner den i innlegget:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails