torsdag 18. mars 2010

Det nye

OOps dette ble fryktelig små bilder men jeg tror dere kan så vidt se hva det er.
Bilder lånt av Ikea og sebra.dk

Dette er teppet som Trym har fått på sitt rom fra Ikea til 149,-

Her er teppet Brage ville ha også fra Ikea 149,-
Her er Ribba bildehyllene som de ALDRI har inne

Og her er de som jeg ønsker meg overalt i alle farger,
blå til guttene, hvite til vårt soverom og sorte til stua.

Det er masse som trengs i huset men først må jeg vel starte å jobbe 100% igjen slik at vi har råd til alt det som vi skal og må gjøre. Ikke det at jeg tjener så grasalt mye men det er en god hjelp med 2 inntekter ;)
Vi får prioritere å etterisolere til neste vinter, for denne vinteren har vært kald, bbrrrrr
Ordne kjøkkenet til slik vi ønsker det, ta bort noe og erstatte med noe annet. Bygge spisesofabenk og kjøpe nye stoler til spisebordet.
Når jeg tenker etter er det mye som må gjøres her og det verste er vel at det tar tid som vi ikke har med 2 gutter som er høyt og lavt.
Men fint, åh ja det kommer det til å bli om 30 år ca, hehehehehe
Til den tid så kommer vi til å kose oss med det vi har, hverandre og et stort hus med lite lys og lite på veggene men med maaaaange leker og masse krangling/kosing/roping/synging og dansing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails