søndag 21. mars 2010

Jepp da var det mandag igjen

Ja da er det mandag igjen gitt, som tiden flyr.
Vi hadde en herlig dag/kveld i går med mye moro.
Jeg ble oppringt på jobben og invitert på middag hos tante Line og det var jo super stas.
Da slapp jeg å tenke på hva jeg skulle lage til middag.
Alle guttene mine var der allerede når jeg kom fra jobben og de hadde vært der en stund.
Glenn holder på i 2 etage med å rive ned et kjøkken for å sette opp et litt nyere.
Under middagen fikk jeg noen herlige øyeblikk av den lille tiden jeg ikke hadde vært der.
Brage er jo superforkjølet eller så reagerer han veldig på pus i huset for han nøys og nøys og nøys.
Og dette er ikke snakk om å nyse for så å gå videre, neihei nyser Brage så er det den som står nærmest som må hive seg fremover med papir i hånda for så mye snørr i en så liten kropp, ja det er ikke mulig men BRAGE klarer det.
Henger helt ned til tærne og der står han helt stille til det kommer PAPIR.
Krise å ta på det eller å få det inn i munnen det er pyton det.


Men det jeg skulle frem til er jo at Glenn holder på å river ned et kjøkken og drar frem hammeren og skal slå ned ett eller annet, SPLOTT sier det når hammeren treffer målet.
Da har Brage nysi oppi verktøykassa og ingen har vært tilstede så alt havnet like så godt på tuppen av hammeren (av alle steder og ja nå utover hele 2 etg) trodde jeg skulle dø av latterkule når de fortalte om det, helt fantastisk måte Glenn fortalte det på.
Synes jeg ser hele scenarioet, uff for en herlig gutt


Men så er det Trym, ja han slipper ikke unna med røverhistorier.
Glenn brukte skrumaskinen mens Trym så på, han fulgte med med stor iver på alle skruene som ble skrudd ut. Glenn er ferdig og går bort, da åmer Trym seg bort til noen hengsler på en dør tar fingeren sin på skruen og lager skrumaskin lyd bbbrrrrrr mens Bestemor holder på å knekke sammen av latter. (jeg tror hun ser sønnen sin i barnebarn sitt, hehehehehe)
Og hvor var jeg da alt dette skjedde, jo på jobb typisk.
Jeg er så glad at jeg har denne bloggen ellers hadde jeg aldri skrevet det ned, kanskje hadde jeg glemt de fleste historiene eller hvor gamle de var når det skjedde.
Rett etter at middagen var spist pakket vi sammen guttene for å dra hjem, da det var nærme leggetid.
Brage sovnet i bilen på vei hjem men vi måtte vekke han, han måtte bade av seg alle kattehårene.
Til Trym sin store glede så fikk han også lov til å bade og Brage ønsket meg oppi også, så der satt vi 3 personer og storkoste oss til Glenn kom og trakk oss ut før vi ble til svisker ;)
En perfekt avslutning på en søndag som jeg trodde kom til å bli grå og trist.
I dag skal jeg ha barselgruppa på lunsj.
Hva slags planer har dere for dagen
Hva enn dere gjør håper jeg det blir en fin fin dag.

2 kommentarer:

  1. Førr nån herlige gutta :D
    Arti at du sleng dæ me i konkurransen :)
    Må jo gjør nå arti ut av all ryddinga.. hehe!

    Ha en koseli dag me barselgruppa!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Ååå-for en herlig dag med mange gleder:)
    Beste som finnes er når vanlige dager helt plutselig blir helt spesielle og minneverdige!
    Og veldig koselig å ha det skrevet ned, man glemmer jo som kjent altfor fort...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails