onsdag 10. mars 2010

Den store dagen

Har pyntet litt hjemme til den store dagen

Sløret fikk jeg ikke til å stryke så det får bare være slik
det ser verre ut på bilder enn i virkeligheten

Fikk noen xtra blomster etter at jeg hadde laget brudebuketten
og crosagene så da lagde jeg en egen liten vri på det

Her er brudesløret som ikke skal brukes
men det er NYDELIG som dekorasjon på bordet


Brudebuketten som jeg lagde i går kveld og den er enda
flottere i dag da rosene har sprunget litt mer ut

4 kommentarer:

  1. For en nydlig bukett,den ser ferdig kjøpt ut

    SvarSlett
  2. Da regner jeg med at dere er gift- så gratulerer. Ser ut som et nydelig bord og en nydelig bukett... kos dere masse.

    SvarSlett
  3. Vakre roser og bord:)
    Gratulerer!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails