mandag 1. februar 2010

Mandag gitt

Ja her sitter Trym og jeg spiser en sen frokost eller tidlig lunsj og det er så kaldt så kaldt.
Som vanlig er energi nivået mitt ikke tilstedet og jeg har så mye å gjøre nå som Glenn er borte og ikke kommer tilbake før på tirsdag natt.
Trym ligger på gulvet og har fått 1 av puffle spillene til Brage.
Må bare fortelle at Brage sier pusslespill og ikke pufflepill lengre, han har lært seg å si r (svak en men den er der) så han sier navnet sitt (men å si drage neihei den går ikke, det er Brage det)
Ja det er jo mandag og det betyr svømming for guttene, og jeg er så heldig at jeg får hjelp av tante Line med å hente Brage fra barnehagen og så svømme med han etterpå.
Trym og jeg må reise hjemmefra 2 timer før vi skal svømme ettersom vi tar kollektivtransport til babysvømmingen (finnes ikke parkeringsplass før etter 16.00 og da er vi allerede i vannet)
Så i dag skal Brage og tante Line få wienerpølser med hjemmelaget potetmos,
(er så glad jeg slipper wienerpølser da vi hadde det hver eneste lørdag når jeg var liten og er nå så utrolig lei)
Men de andre elsker det så da er den enkel, da får de pølser til middag i dag, fort enkelt og greit.
Så nå skal jeg pakke baggen for alle, lage mat og så må jeg få vasket dette badet som jeg har blogget om siden forrige århundre (Glenn tok det viktigste på onsdag) så nå må jeg få gjort det.
Nei masse masse å gjøre, blogges senere i kveld. Tjallabais

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails