mandag 1. februar 2010

Babysvømming

Ja da har vi vært på babysvømming i dag alle som en (ja vel ikke Glenn da han er i Nederland i jobb sammenheng) Men først badet Trym og jeg kl 16.00 og han elsker vannet, både over og under.
Han svømmer alene i badering men ønsker helst å putte ansiktet under for å drikke litt.
Han har dukket under flere ganger og det går helt greit, ingen sutring her i gården nei.
Brage og tante Line var og badet kl 17.30 og det så ut som om de storkoste seg i vannet, Brage hopper ut i vannet uten at noen spør om det så her må man bare følge med.
Nå tror jeg Brage har sovnet, han ville puffle når han kom hjem og vi kom desverre hjem litt sent da Brage skulle gjøre alt annet enn å kle på seg og stakkars Trym ble bare mer og mer sliten å han gråt hele veien hjem i bilen.
Jeg skulle egentlig bytte pysj (vi hadde spist middag uten smekke, han ser ikke ut) og pusse tennene hans når vi kom hjem men når vi nesten var hjemme så sovnet han og da bare rullet jeg ut av dressen hans og så lempet han opp i seng og tror du ikke gutten sov gjennom hele greia.
Ja i dag er han sliten liten gutt, han har gråti i nesten hele dag og det er jo fordi jeg har prøvd meg på melke produkter denne helgen og da vil han ikke være alene.
Men jeg fikk vasket badet jeg, veggene er rene og pene, badekaret skinner det av og begge servantene ser nye ut igjen. Jeg rakk til og med speilene så nå kan jeg se meg selv igjen.
Ikke verst, ikke verst.
I morgen skal JEG shoppe litt, ja dere hørte riktig jeg skal shoppe litt.
Men det er ikke så stort da, jeg skal handle inn 4 lamper. 2 vegglamper og 2 stående lamper.
Gleder meg for jeg tror at jeg nå har funnet lampene som kan passe til resten av huset eller til de rommene de skal være i.
Nei jeg får avslutte og spise ferdig middagen min, ønsker dere alle en riktig så fin fin kveld.
Jeg skal prøve å kose meg så godt det lar seg gjøre uten gubben (når katten er borte så danser musene på bordet) så da blir det vel å se alle av de seriene han ikke liker og jeg har tatt opp mange som jeg kan se på fra forrige uke.
Pepsi max og litt mørk sjokolade her kommer jeg, sjallabais

2 kommentarer:

  1. Hei, hei. Jeg har kanskje spurt om dette før, men tror det har gått rett i glemmeboken. Hvor går du på babysvømming. Vi går nå på Hovseter og det er litt langt unna, så vurderer noe nærmere.... KLEM

    SvarSlett
  2. Takk for kjappissvar. Nå er mail sendt til diverse aktører så får vi se hva det blir til. Ha en happy tirsdag :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails