tirsdag 16. februar 2010

Dårlig vane/uvane

Nå har jeg kommet inn i en klage stim, jeg klarer virkelig ikke å slutte og har så masse på lager.
Kan det ha noe med at jeg nesten ikke har sovet siden fredag natt???
Brage har ikke klart å finne roen i natt, han sovnet vel ikke før klokka nærmet seg 22.00 og da startet feberen å komme tilbake. Så våknet han i 3 tiden og holdt det gående til Trym våknet i 4 tiden og da hadde vi 2 turboprinser som ikke ville sove. 5 da sov begge igjen men det varte jo ikke lenge da Trym våknet klokka 06.30 (trenger ingen vekkerklokke her i huset)
Nå er klokken snart 8 og vi har spist frokost mens Brage sover.
Brage kommer vel til å sove til langt utpå dagen men jeg vurderer om jeg skal vekke han for å snu tilbake døgnet eller om jeg skal la han sove slik at Trym og jeg får litt ro rundt oss. Kanskje jeg får Trym til å sove bedre i dag enn i går.
Nei nå skal jeg slutte å klage litt og heller se det postitive at jeg 3 gutter i hus som jeg er ufattelig glad i (som kan slite meg litt ut, hehehehe) og som oftest er veldig friske.
Ha en toppers tirsdag

3 kommentarer:

  1. En dårlig uvane er en god vane. Satser sterkt på at du mener en dårlig vane. dessuten er det lov å klage over alt når man ikke får nok søvn! Hilsen Frøken Pirk (eller tante MØ)

    SvarSlett
  2. Ikke kjekt når de søte små snur døgnet! Men som oftest?! så snur det jo tilbake etter en liten stund, og ihvertfall når de blir frisk=)
    Det er lov å klage, hvem gjør ikke det iblant?!
    Ha en fortsatt strålende tirsdag=)

    SvarSlett
  3. Er det ikke deilig å klage litt når man synes at ting går litt imot!!? Det synes jeg ihvertfall.. Haha, jeg sier til min kjære hvis jeg f.eks. er syk "det er så kjipt at ingen vet hvor vondt jeg har det, derfor må jeg klage litt" ;).
    Håper det går seg til hos dere snart!
    Angående bilde, så kaanskje jeg kan male til deg allikevel, hvis du ikke trenger det umiddelbart. Jeg skal jo på ferie både sørover og nordover nå, så tror ikke at jeg hadde hatt mulighet til å male før etter påske isåfall.
    Ellers så er det bare å stjele idèene mine hvis du vil prøve selv :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails