søndag 14. februar 2010

3x bursdagsfeiring, morsdag, valentines og fastelavens

Ja i dag har det gått unna.
Jeg våknet jo klokka 4 for å gi Trym mat og få han til å sovne igjen, noe som ikke fikk til.
Så jeg har vært våken siden 4 i dag, Trym sovnet i 5.30 tiden og våknet igjen en time senere.
Glenn hadde kommet seg i sengen igjen og sov så da lå Trym og jeg i stua og ventet på at guttene skulle våkne og spise frokost med oss.
Brage våknet 08.17 og vi spiste frokost mens jeg vekket Glenn 09.13 da vi hadde en del å gjøre før vi skulle ha bursdagselskap klokka 12.00 for Glenn, Line og Kirsti (tante til Glenn og Line)
Vi hadde invitert på lunsj og vi skulle lage eggerøre, steke croissanter, steke rundstykker, dekke på, hente flere stoler, lage pita pizza og masse andre ting (blir svett bare å tenke på det og nå er det hele over)
Gjestene kom og de var her til litt over 16.00 og vi har storkost oss alle som en.
Trym derimot har virkelig sliti i dag for han har kun sovet 1 time og 15 minutter siden klokka 4 i dag morges og til slutt måtte jeg ta han med ut i vogna for at han skulle få fred og ro og sove litt.
Da sovnet han og sov i en hel time til far startet bilen og vekket gutten som lå ute.
Nå er det legge tid for Trym og jeg vurderer sterkt å kaste Brage i seng også da han har hatt en lang sjalu dag. Feber har han også, kun 38 men allikevel.
Han blir ikke syk før den passerer over 41, de har ringt fra barnehagen med en feber på 39,6 og han sitter sammen med de andre og spiser som om alt er ved det samme.
Nei nå må jeg gå for nå må jeg legge Trym, natta alle sammen.
Håper dere har hatt en fin fin morsdag, valentines og fastelaven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails