onsdag 17. februar 2010

Nettshopping er terapi

Brage så lei seg når Trym leker/ødelegger togbanen


Hadde man bare hatt en hel haug med penger så hadde jeg handlet masse her.
Og på Sebra som er en Dansk nettbutikk skal jeg titte nærmere på og finne forhandlere i Norge for der har de MASSE fine ting også, åh ja så må jeg bli rik da så klart.
Ellers er ting ved det samme her i huset.
Brage er fremdeles syk og har høy temperatur i ny og ne, akkurat nå holder han på å gjøre meg gal da han er som seg selv best en rotete/masete turboprins.
Trym har blitt vekket ymse ganger av Brage sine primalskrik og er nå en sutrende liten klump i armene mine og ingenting er bra nok (han må lære seg å sove med lyder, hva skal han gjøre når han starter i barnehage???)
Ellers har vi vært hos spesialisten i dag og denne gangen kom vi frem selvom det har snødd i natt.
(Forrige gang satt vi 2 timer i bilen og måtte snu før vi engang hadde kommet halvveis)
Jeg tror det aldri har gåt så fort som det gikk i dag hos legen, vi ble sendt hjem uten å ta noen prøver da legen syntes vi hadde så god oversikt over hva Brage trengte ang alle allergiene sine. Etter å ha vært hos legen iallefall 3 ganger i året har vi blitt mange erfaringer rikere og de sier man kjenner sine egne barn best og det var han helt enig i. Vi gjorde en strålende jobb og Brage var en blid og aktiv gutt. Det eneste var den lille bilyden han hørte når han pustet men slik er det når barn er forkjølet og det der er ingenting for hvordan Brage hadde det i hele fjor vinter, hjelpes meg så mye syk han var da.
Nå er det snart middags tid og hva skal vi ha da mon tro??? Egentlig er det fisk men ettersom det er helt tomt for poteter så må vi finne på noe annet (kan ikke ha fisk uten poteter!)

Brage i full fart selv med 39 i feber
(fra i går)

Trym viser frem de nye tennene som har brukt laaaaang tid på titte frem



1 kommentar:

  1. Helledussen, så søte gutter du har! God bedring til Brage.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails