fredag 26. februar 2010

God helg

Alt vel her og jeg tror vi alle er glade for at det er fredag og helg.
Jeg skal jobbe 1 vakt denne helgen men det er helt greit.
Brage er utrolig sliten i dag da han ikke har sovet i barnehagen denne uken (stor gutt nå vet dere)og da kommer trassen også sterkere frem.

Brage som ikke helt selv vet hva han ønsker

Så vi hadde en kjempe diskusjon om maten da han ikke ville ha så ville han ha og så ombestemte han seg og så ombestemte han seg atter igjen og slik holdt vi da på til han knakk sammen og gråt store krokkodille tårer og ønsket å legge seg for å slappe av helt til han ombestemte seg igjen.
PUHHH!!! så da ble det lite mat men han fikk litt dessert selvom han ville, ikke ville ha dessert heller.
Nå ser han på Shaun the sheep og er klar for sengen. Men ettersom vi er klok av skade så sier vi ikke "nå er det legge tid", vi faktisk får han selv til å komme med forslaget selv og da går det sååå mye lettere.
Trym og jeg har vært på Ski storsenter og hjelpes meg jeg hater å shoppe, hver eneste gang jeg skal kjøpe noe så finner jeg det aldri og går like slukøret rundt på måfå mens jeg håper lykken skal snu de neste 5 minuttene (neppe)
Så i dag fikk vi vin (greit å ha men ikke det jeg var ute etter) Brage fikk flere bodyer (som han egentlig trenger men jeg ikke var på utkikk etter akkurat i dag) og så var jeg innom matbutikken og handlet inn litt til i dag.
Trym har flørtet seg gjennom hele senteret (sove er for pyser) og sunget og vugget frem og tilbake i vogna si, med et stoooort smil rundt munnen.

Trym elsker å bade

God helg alle sammen

1 kommentar:

  1. God Hel Mariann :)

    Koselig å være på shopping med en solstråle av en gutt.

    Kos dere med vinen!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails