fredag 5. februar 2010

Fredag

Ser at fredagen er da flest mennesker i blogglandia skriver litt om hva de tenker på eller hva som har skjedd siden sist.
Så da får jeg bare slenge meg på selvom jeg egentlig ikke har så mye å fortelle.
SÅ vel hmmm ja skal vi se, Trym våknet rundt 3-4 tiden i natt.
Hele huset var våkent kl 06.00 og jeg var helt ødelagt etter en kveldsvakt dagen før.
Trym var i superduper humør og Brage hadde et lite utbrudd da han ikke fikk viljen sin (han vil ha kjeks)
Men de store guttene var ute før 7 mensTrym og jeg la oss forann peisen og der befant vi oss til klokken nærmet seg 9.30 og da la vi oss nedpå litt. Vi sov i 2 timer og det var helt fantastisk for oss begge.
Trym er super duper forkjølet (som vanlig) men like blid.
Vi har vært i butikken og handlet og hjelpes meg så dyrt ting er.
Ikke vet jeg hva vi handlet for 700 kroner men noe må det jo ha vært.
Brage og Glenn kom hjem og vi pufflet litt og så på tv og ettersom det er fredag i dag så er det jo TACO DAG.
Nå er klokken snart 21.00 og Brage har endelig sovnet, Trym sovnet rundt 18.00 tiden og jeg håper han sover leeeenge i natt.
Nå spiser han jo 3 ganger mer enn sin storebror så skal ikke det si at de sover hele natten igjennom?? Jo mere mat de har jo bedre sover de???
Nei nå starter snart nytt på nytt, ha en fantastisk fin helg.
Vi får besøk av ymse folk denne helgen og det skal bli kos (har til og med fått vasket her i dag)
Sjallabais

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har liv i leiren! VI har også litt utfordringer med søvnen til lillemann (9mnd). Vi tror kanskje han plages av tannfrembrudd, så vi håper han snart sover godt natten igjennom igjen.

    Ønsker dere en riktig god helg!

    //Christine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails