mandag 22. februar 2010

Hurra

Brage er i barnehagen i dag, han var i storform etter å ha sovet helt til 07.45.
Det ble noen tårer da han har kommet i sin beste trassalder og alt er nei og vil ikke, men i barnehagen skulle han hilsen oss foreldre.
Men HURRA han er frisk og i barnehagen med litt snørr (som henger nede på 3 knappehull), pytt pytt
Men så er det oss andre som nå er nede for telling og tatt over det Brage hadde, vi er heldige vi.
Trym drar vi med til legen nå i dag da han virkelig er tett og han sliter virkelig, jeg vil være helt sikker på at det ikke er noe annet som falsk krupp eller rs virus eller noe andre godsaker.
Glenn er også nede for telling men han skjerper seg når han virkelig må, (har man barn så har man ingen valg, barna først) så han kjørte Brage til barnehagen og gikk rett og la seg på sofaen der han har sovet de siste nettene. Mens jeg har bare vondt i halsen men er ikke det et tegn på at nå kommer det no eller svart maler jeg fanden på veggen litt for tidlig?

Trym og jeg har delt den store sengen og han har vært mye våken i natt Så vi har fått kost oss masse, eller jeg har kost og han har hostet, snørret og fått masse mat hele natten gjennom.
Nå ligger han rett ut på gulvet her forann peisen og sover noe som han har gjort siden 08.30 og hva er vel ikke bedre enn å sove når man er syk.

Her er det -15 og det snør igjen, så hadde ikke Trym vært syk eller det hadde vært så kaldt så hadde vi kledd på oss og gått tur i det nydelige været, det var alt fra sykestua denne gang.
Jeg håper det kommer en dag hvor jeg har noe annet å skrive om enn hvor syke vi er.

Trym i fin form i vintersolen
(bildet tatt for 2 uker siden)

Ha en fabelaktig vinterferie mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails