torsdag 4. februar 2010

God morgen

Klokka er lit over 7 og de 2 største er ute av døra for lengst.
I dag ble vi vekket, ordentlig vekket av at Trym kastet opp/ned hele senga stakkar.
Slik er det å være så forkjølet hele tiden, kroppen får nok og ønsker f...skapen ut av kroppen så jeg ble dekket av en fiiin stoooor stråle av nydrukket melk.
Men Trym er Trym like blid 2 sekunder etter.
Glenn fikk skiftet på Trym mens jeg vrengte av all sengetøy og fikk kastet overtrekket på madrassen i vaskemaskinen.
Så nå sitter jeg her da og forstår ingenting da jeg er så trøtt.
Trym har vært våken flere ganger i natt pga hosting og vondt i magen (igjen) så det har ikke blitt mange timene på oss 2 men jeg får da håpe at han får tatt det igjen mens jeg får sove på jobben i kveld, gjeeeeesssssp

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen takk for tips! :-) Hun har ikke hatt mange dagene med gråting, så det er nok ikke kolikk. Iallefall som vi vet ennå!

    Ha en fin dag!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Jeg fikk også hele morgenpuppen i senga her. I vår seng for sikkerhets skyld, og trekket til overmadrassen vår må på rens hvis det skal vaskes ordentlig..
    God bedring til Trym!
    Forresten så har jeg skrudd av lyden på min pc til vanlig, så jeg hører ikke musikken din. Jeg er en av de som synes det er litt irriterende med musikk og diverse lyder over alt på nettet. Hehe.. Men jeg hører den ikke allikevel da, så for min del må du gjerne ha musikk på bloggen din ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails