søndag 14. februar 2010

Klokka 4 på en søndag

Klokka 4 på en søndag er umenneskelig, men her sitter jeg da ferdig dusjet og klokka nærmer seg 7.
Trym våknet klokka 4 og jeg tok han inn i sengen vår for å gi han litt mat slik at han sovnet igjen.
Men han skulle vel ikke sove, han skulle leke og så klart leke med meg.
Til slutt tok Glenn han ut i sin egen seng da var vel klokka 5 og det ble et ramaskrik uten like.
Det klarer ikke jeg å høre på så da stod jeg like så godt opp og gikk inn i stua mens Glenn fikk ordne med Trym. Han sovnet jo til slutt men da var jeg så sinna/frustrert og lei meg for at Trym ikke klarer å finne roen og skriker til han hikster.
Jeg synes ikke det er noe stas når de skriker, det er jo deres måte og si ifra ting på, er det ikke?
Skal de skrike til de sovner og hvis ikke hva kan man gjøre? Han må jo sove en eller annen gang så jeg vet ikke hva som er verst av 2 onder.
Uff nå er jeg så sliten da det har vært 1 hel uke med lite søvn på meg, slik er det å være 2 barns mor til barn som ikke vil sove en hel natt.

1 kommentar:

  1. Det var ingen fin start på morsdagen. Håper du har fått sovet litt på morgenkvisten. Her våknet en turbojente kl 5, heldigvis tok Kjetil henne noen timer. Og nå sover de begge to :).... Det er jo ikke lett å vite hva disse små vil, om de har vondt eller hva det er. Det var en periode E våknet i 4-5 timen hylende, men ble kjempeblid om vi ville leke med henne, så vondt hadde hun ihvertfall ikke.. ikke lett å vite hva man skal gjøre. HÅper det går seg til. KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails