onsdag 3. februar 2010

Åh så sinna

Herre min hatt for en kø inn til byen det var i dag.
Brage hadde legetime kl 08.15 ved Økern.
Så vi reiste hjemmefra kl 07.00 for å rekke frem i tide.
Etter 2 timer stående nesten på samme sted så ga vi opp, snudde og kjørte Brage til barnehagen istedenfor. Nå var matboksen tom og heller ikke noe mere drikke og tålmodigheten slutt for alle 4 i bilen.
Vi har fått bestilt ny legetime til den 17 og da får vi håpe at det går litt bedre med trafikken.
Nå er Brage i barnehagen og vi er endelig hjemme.
Trym storkoser seg da han har fått tak i en eplebit fra matboksen til Brage.
Mens vi har ordnet oss frokost/brusnj/lunsj.
Ha en hyggelig onsdag alle sammen i det fortreffelige været.

Trym koser seg med maten


5 kommentarer:

  1. Lurt smil på den flotte gutten.
    Flere som brukte lang tid til jobben i dag.
    Får håpe dere kommer frem neste gang.

    SvarSlett
  2. Må bare prøve.En liten historie.Filipp,Lilje og Storm kom først på besøk på søndag.Elise kom senere for hun var og trente.Stor var trøtt og jeg måtte i butikken for å kjøpe sjokolade noe Lilje altid får når hun kommer på besøk og litt annet til middagen.Filipp ville att Lilje skulle være med meg i bytikken for da er det lettere å få Storm til å sove.Lilje var ikke noe intressert i å bli med i bytikken.Filipp sier:Hvis du blir med så kanskje du får en sjokolade.Da kommer det kjekt fra Lilje:Men pappa da det får jeg jo altid alikevel.

    SvarSlett
  3. Heisann, og takk for gratulasjoner ;)

    Høres ut som en travel dag. Får håpe det går bedre nesta gang :)

    Klem fra nr. 5

    SvarSlett
  4. Jeg klarte det.Hurra

    SvarSlett
  5. Det der hørtes utrolig slitsomt ut. Ring 3 er jo det verste selv uten snøkaos. Her har snuppa vært våken litt for mye på natten og ikke ville sovet på dagen... herlig.... kjenner jeg har brukt opp tålmodigheten snart. Godt det skal lages god middag snart.. KLEM (og fint bilde av lilleturbo)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails