mandag 15. februar 2010

Og det fortsetter

Ja her bare fortsetter det nedover, sakte men sikkert ny ting for hver time.
Som dere sikkert husker så hadde jeg vært våken siden klokka 4 på morgen og så hadde det gått i ett videre utover dagen med bursdagsfeiring osv.
Men så er det endelig legge tid for små gutter, Trym er så trett så trett men sleit litt med å finne roen. Brage derimot stresser vi ikke med men forstår at her er det nor galt når gutten selv spør om å få legge seg, ikke spurte han om å få en bok i sengen sin men han ville veldig at jeg skulle lese MASSE for han. Leste en lang bok om flekken hvor vi fant på en veldig søt historie sammen.
Og når jeg var ferdig så sovnet han, TAMDADA alle varsel klokker ringte så vi foreldre satt ved spisebordet og ventet på et eller annet.
Gikk ikke lange tiden og så startet det, Brage våkner har vondt og finner ikke roen igjen. Så vi tar tempen på gutten åh jo da tempen er oppe i 40 grader så inn på badet finne frem stikkpille og så legger jeg meg litt i sengen sammen med han.
Klokken 21.30 kaster Glenn meg i seng mens han holder fortet.
I løpet av natten har ingen av guttene vært våkne men det har JEG, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne hos Brage og kjent på panna hans.
Klokka 4 presis våknet Trym da var det ingen av oss som orket å ta kampen så jeg hentet han tilbake inn i sengen vår og der lå han i 1 time og da tok Glenn han tilbake til sin egen seng og tror dere ikke Trym sovnet der inne da dere??? Noen få pip og så var det stille.
Trym sov til 06.30 JIPPI og da fikk vi ordnet med sjokolade kake til bursdagspappa Glenn som han fikk på sengen.
Glenn dro på jobben sent i dag langt etter 8 og Brage sov frem til 09.30 og nå hopper han opp og ned i sofaen fremdeles i pysjen mens jeg har klart å få Trym til å sovne.
Men jepp men så er det jo resten av familien det skal ikke stoppe her nei med ting som går galt.
Mommo og tante Nanette er jo på Gran Canaria (blæh til dem) og der har jo mommo måtte komme seg til legen da hun har hostet opp 1 brekt ribbein igjen og attpåtil satt en nerve i klem bak der.
Så er det oldemor som har visstnok vært på sykehus i helgen og operert inn en stålplate i hånden da hun skled og brakk den.
Men en god ting som har skjedd i dag (vel kanskje ikke så god ting allikevel) men barseltreff har blitt utsatt til senere denne uken da en av tassene har vært syk denne helgen.
Ikke skal vi på babysvømming i dag heller, huuummmmfffff
Dette kan bli en lang, grå mandag.
Håper dere har en bedre mandag.


1 kommentar:

  1. Håper dere har nådd rock bottom eller hva det heter, og at det fra nå av går opp opp oppp!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails