fredag 19. februar 2010

Mye gruff

Nå er det mye gruff ute og går synes jeg.
Brage er hjemme fra barenhagen, barseltreff har blitt avlyst og min gode venninde må holde sengen i dag da formen er meget laber.
Så er det disse 2 turboprinsene som er så samstemte at når den ene sovnet i natt så våknet den andre og slik holdt det vel på fra kl 00.00 til klokka 06.00 og da orket jeg ikke mer og stod opp.
De overlappet hverandre hver halvtime og vi holdt på å bli sprø men vi kom da oss igjennom natten uten å skade ett eller annet eller noen.
Stakkars Glenn som er på jobben eller skal vi si stakkars meg istedenfor da jeg sitter her med 2 gutter som er så trøtte at de blir ubeslutsomme.
Så nå har Brage en brødskive med leverpostei så smør og så topper vi den med salami, yummy.
Trym ligger i sengen sin og hoster/synger/klager og prater, mens det beste hadde vært om han hadde sovnet og hadde sovet mer enn 15 minutter.
Så dette kan bli en spennende dag hvor jeg fremdeles sitter i pysjamasen og tror jeg kommer til å sitte i den frem til Glenn kommer hjem fra jobben.
Vi har iallefall fått pusset tennene alle sammen og guttene har fått på seg klær, ikke verst bare det.
Blogges mer senere for nå skal jeg få ned den siste brødskive biten min.

2 kommentarer:

  1. Hei og Hå!

    dette hørtes desverre veldig kjent ut.
    slik har vi hatt det den siste uken, av og på med nattesøvnen. slitsomt!

    Håper dere får hentet dere litt inn i helgen, sånn at alle er friske og raske på mandagen.


    god helg

    SvarSlett
  2. tusen takk for nå synes jeg vi trenger det etter 1 hel uke snart med snørr/hoste/feber og utrolig lite søvn.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails