torsdag 14. januar 2010

Rislampe i moderne utgave

I dag har vært en fantastisk dag og den gikk super fort.
Brage og Glenn dro til barnehage og jobb rett etter 7 i dag morges.
Trym storkoste seg der han rullet rundt på gulvet og jeg fikk gjort noen småting her og der.
Vi fikk til og med sovet noen timer midt på dagen da vi hadde vært våkne siden kl 5.
Så i dag har Trym og jeg vært på Vinterbro senteret for å shoppe litt da det er salg overalt.
Hehehehe hva kom jeg hjem med? Ingenting.
Jeg og shoppe går ikke sammen, det blir bare rør og jeg går slukøret rundt i butikken og synes alt ikke er helt meg.
Men jeg fikk hyller til kjøkkenet (skal ta bilder når alt er klart) og så fikk jeg verdens kjedeligste lampe til tvstua til 129,- (kjøpte den fordi den var så billig, kan sikkert gjøre noe med den slik at den blir funky!!!)
Og så fikk vi kjøpt mat så klart, der er jeg flink. Jeg elsker matbutikker.
Ellers har jeg startet med et nytt prosjekt, ettersom jeg ikke finner en ok lampe så prøver jeg å lage en.
Moderne vri av en rislampe, her er den halveis ferdig.
Hyssing og masse tapetlim og så får vi se om det holder.
Dere ser hva det er? Stooor ballong og masse hyssing. Tror kanskje jeg skal ta en masse runder til i hulter til bulter.
Men så kommer det store spørsmålet hvilken farge skal jeg ha på denne såkalte lampeskjermen?

Nesten så at jeg ikke har lyst til å ødelegge den slik den er nå, den er faktisk ganske stilig der den henger ned fra taket.
Perfekt punching ball for Trym.
Nei nå må jeg forte meg for nå er det tv tid.
Ellers i dag har dagen vært suveren, Trym har sjarmert alle damer på sin vei på vinterbro senteret og har virkelig kost seg sammen med meg i dag.
Brage har hatt en fin fin dag i barnehagen. De har vært ute og Brage imponerte de ansatte med å stå på kne ned sklia i full fart uten å ramle eller være redd (glad jeg ikke var der og så det selv, så redd mor som jeg er) men de ansatte fikk seg en god latter av hans lille stunt.
Middagen gikk ja hurra meg rundt, vi hadde spagetti til middag og Brage fikk ikke til å spise med skje og da ramlet verden hans sammen igjen. Til slutt spiste han like så godt med fingrene og da ble alt så mye bedre (for han vel og merke, gulvet så ikke ut men men) han prøvde så godt han kunne å slurpe i seg spagetti'en men det var ikke lett så her må det trenes.
I dag er det jo torsdag og det betyr bade dag. Brage, Trym og jeg i badekaret og Glenn fikser håndkler og pysjamaser til alle mann.
Nå sover alle gutta og da sier jeg ha en fin fin kveld.

1 kommentar:

  1. Wow, jeg er imponert over den lampa du lager. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Håper dere får en like fin dag i morgen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails