søndag 10. januar 2010

Enda en helvetes natt

Hjelpe meg så slitne vi er akkurat nå.
Her sitter vi ved spisebordet og lager snømenn/fruktfat og båt av Play-doh mens jeg blogger litt mellom slagene.
Trym sitter på fanget og følger ivrig med og er i relativt bra form men det er ikke det jeg kan si om i natt.
Hjelpes meg så syk han var og det var like før jeg pakket gutten inn i klær og kjørte han til legevakta for han fikk nesten ikke puste igjen (og nå er han så mye bedre, rart)
Iallefall Glenn fikk streng beskjed om å sove på sofaen i natt slik atTrym og jeg kunne sove litt uten å bli vekket av en som snorker så huset nesten detter ned (forkjølet han også)
Men klokka 4 måtte jeg tussle inn i stua og hente Glenn for da var jeg ganske så urolig for Trym.
Men han ......... ............. ........ .... ...... ............ ................... av en samboer har jo ikke vært våken i det hele tatt så til slutt kastet jeg han ut av sengen igjen for det var jo ikke noe vits i at jeg skulle ligge der å være urolig for minste mann mens største lå der og snorket og bare forstyrret.
Men ikke nok med det han lille Brage gutten har fått en ny rutine med å stå opp 3 ganger midt på natten og spørre om han kan gå ut av sengen sin.
4 gang var kl.06.30 og da sendte jeg han inn til Glenn på stua og så kunne de sette på tv og slappe av sammen.
Men han Brage er jo så trøtt og sliten at den minste lille ting gjør at hele verden hans faller sammen i dag var det at jeg hadde åpnet opp pleiepakken. Da gråt han så fælt at han hikstet og til slutt måtte vi sette han ned i kroken sin til han fikk roet seg og samlet tankene.
Nå er ting relativt greit her, vi venter gjester til lunsj og skal fikse litte bitte grann før de kommer.
Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en slitsom natt... Her på Kolbotn :-) hvor både huset er og besteforeldre bor erandre)(5 min fra hvble også natten noe annet enn forventet. Jeg kom hjem kl 23 og da var lille våknet og holdt det gående for svigers.... hun var surklete, varm og grinete. Så jeg klarte ikke annet enn å hente henne inn til meg... Kl 6 var jeg utslitt og lot besteforeldrene få henne igjen... Disse tennene er noe herk....ihvertfall sammen forkjølelse.... Håper Trym er stadig bedre. KLEM

    SvarSlett
  2. Huff da, det hoertes ikke noe greit ut i det hele tatt.

    Takk for kommentarene paa bloggen min, faar svar paa IEg'en til Matteus i dag :)

    God bedring !!!!

    Mariann

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails