søndag 10. januar 2010

Enda et innlegg i dag

Ja her sitter jeg igjen og blogger.
Jeg klarer ikke å gi meg og egentlig skulle jeg ha ligget i sengen og sovet bort migrenen men den gang ei, blogge blogge blogge.
Vel i dag har vi hatt familien fra Moss på besøk til lunsj (de måtte ta med seg audien som oldis bruker da den skal inn til pkk på fredag) og vi storkoste oss alle som en. De fikk en annerledes lunsj da vi inviterte de i går kveld og så i kjøleskapet i dag morges at vi hadde ingenting å servere.
Ja da ble det omelett, røstipoteter, rundstykker og pannekaker i en vill blanding. Glenn stod for matlagingen og hjelpe meg for en god omelett han lagde. Det er så sjeldent vi spiser egg i familien da Brage er allergisk så dette var jammen meg godt.
Ikke ble det noe problemer med Brage da han hadde veldig lyst til å smake både omelett og pannekaker, det ser ut til at han har forstått det at han ikke kan spise det samme som alle andre.
I går ble det servert sjokoladekake og da pekte han bare på kaka og sa at den kan ikke han spise om det var fordi han visste at vi hadde tatt med EN STOR SJOKOLADEKAKE som han kunne spise det er umulig å si.
Så dro gjestene og Glenn reiste for å kjøpe mere ved slik at vi kan holde huset varmt i en måned eller to til (jeg vet det skal bli mildere til tirsdag men kjekt å ha)
Når han kom tilbake var det bare å kle på gutta for nå skulle vi til bestemor for å spise middag (deilig å slippe å tenke på hva man skal lage) vi fikk deilig middag og så klart kaffe og is etter, mmmm da var det mange fornøyde gjester.
Men desverre måtte jeg kaste inn håndkle da migrene var i full anmarsj.
Så med en gang jeg fikk føttene mine innenfor døra var det å få pysjamas på meg selv og Trym og hoppe i seng der vi sovnet med en gang begge to.
Glenn tok hånd om Brage og ettersom jeg forstod så tok det Brage 10 minutte før han også sovnet etter han ble lagt i seng (åh søren klype vi alle har glemt å pusse tennene, pytt pytt da pusser vi de xtra godt i morgen)
Så det betyr at før 19.30 så sov alle sammen utenom Glenn, hvordan klarer Glenn det? har mye å lære.
1 time gikk og jeg stod opp igjen med et vondt hodet men migrenen og kvalmen var borte.
Så her sitter jeg og ser på tv mens jeg blogger og hører på at Glenn begynner å bli mer og mer tett så innen i morgen har jeg 3 syke gutter som er super forkjølet. Så da lurer jeg på hvordan denne natten kommer til å bli, hvem skal jeg ha på fanget i sittende stilling for å gjøre det lettere for dem å puste. Jeg vet iallefall at det ikke blir Glenn, hahahah ser det for meg med han på fanget mitt.
Nei nå har jeg skrevet alt for mye om ingenting igjen, så ha en herlig søndagskveld videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails