mandag 4. januar 2010

Hehehehehe

Ja han Brage han Brage. Han har et ordforråd som er helt utrolig.
I dag er jo mandag og det betyr bading for hele familien.
Trym og jeg kl 16.00 - Brage og Glenn kl 17.30.
Lille Trym har sovet 2 ganger i dag men ikke noe etter kl 13.30 og når vi da var på vei hjem litt for sent ble lille Trym ganske lei seg og faktisk ganske sinna. Så han skrek og skrek og skrek, så jeg fortet meg inn døra for å få han i seng og stakkars lille Brage kom inn på rommet og sier mamma må jeg gå ut?
(jeg pleier å si til Brage at han må ut av soverommet slik at Trym kan sove)
men hele tonefallet hans sier meg at han er litt usikker/redd. Så jeg sier at du får vente her inne til pappa kommer inn og kan skru på lyset i stua. Når Glenn kommer inn løper Brage ut til stua og sier pappa der er spøkelse og peker. Må skru på lys det er mørkt.
Hvor er det han får det ifra og hvor lærer han å sette sammen alle disse setningene? Han er jo bare 2 år og 5 måneder.
Men nå vet vi at Brage har startet med å bli redd for visse ting på tv så ikke mer finding nemo eller i den duren, det blir han redd av.
Klarer ikke helt å konsentrere med skrivingen så jeg får avslutte.
Skal bare fortelle at begge gutta storkoste seg i vannet og Brage hadde det super artig med å skli ned med nesa først eller å hoppe så langt han kunne ut i vannet.
Pappa lengre bakover, jeg er så glad at det er Glenn som bader med Brage og ikke meg, jeg er altfor redd for at han skal skade seg.
Så lille Brage blir en stor gutt alt for fort. (iallefall for meg)
Men nå sover begge guttene og vi klarer ikke helt konsentrere oss om tv eller noe annet så kanskje vi heller skal si natta for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails