fredag 29. januar 2010

Stående applaus til alene mødre/fedre

Se de ser inn i kameraet samtidig.

Denne dagen har vært lang og vanskelig, begge guttene hjemme samtidig var ingen lett match når jeg er så sliten så sliten.
Brage turboprinsen nr 1 har kjedet seg så mye at han har gjort alt det han vet han ikke skal gjøre, trasset til de grader med slåing, sparking, skriking og ymse ting for å få oppmerksomhet.
Jeg tror at Trym tar litt stor plass for han og blir da litt vanskelig.
Kommer tilbake når jeg har mer overskudd, akkurat nå har en liten gutt på 2 år og 5 måneder slått meg helt ut.
Men vi har fått handlet og som dere ser badet litt.
Ellers er jeg litt xtra trist i dag da lille Jesper forlot denne verden i går kveld. Han var like gammel som Brage og det gjør at man tenker.
Mine tanker går til deg Gøril og familien din.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails