lørdag 16. januar 2010

Lørdagen gikk fort gitt

Tror dere ikke ballongen sprakk da. Trym og jeg satt og beundret mitt lille prosjekt da POUFF og det snødde tørket lim over hele spisestua. Trym så ut som et stort spørsmåls tegn (ble ikke redd men det var ikke langt unna) og jeg så like ille ut. Så der satt vi da og så ut som om vi hadde ramlet ned fra månen mens tørket lim regnet over oss.
Jaja da er det bare å prøve en gang til og det har jeg gjort også, ny ballong henger fra taket, ny runde med tråd og lim er påført og så må man bare vente til neste tråd og lim runde kan påføres.
I dag har vi alle sammen vært inne og lekt masse. Vi har bygd togbane og Brage og Glenn har bygd verdens tøffeste duplo togstasjon med helikopter landingsplass på taket.
Men i går var jeg og shoppet bleier på kiwi og dette kom jo i pappesker og hva er det som er bedre enn pappesker? Ingenting utenom peptorn (popcorn) eller tetull (potetgull) så vi har hatt en sjørøver i båt som har kjørt så fort at båten ble ødelagt (måtte kjøpe ny hilsen Brage)
Men jeg hadde ikke bare kjøpt en eske neiiiii da jeg har kjøpt 4 esker og da var det bare å lage ny båt og hei og hå som det gikk unna.
I dag fikk vi koselig besøk av mommo og tante Nanette (ooops glemte å ta bilder) så Brage har tegnet, puslet pusslespill og bygd enda en ny togbane. Ja rett og slett kost seg.



I mangel på foto fra dagens happening så legger jeg ved barnehage bildet av Brage.

Helstekt indrefilet med bakt potet, pommes frites, grønnsaker og ymse namme namme namm ble servert til middag.
Brage spiste ingenting, han skulle leke og det ble mye sutring etter hvert da han begynte å bli fryktelig sliten ettersom han ikke har sovet på dagen i dag.
Men hatten av for gutten dette her var blåbær i forhold til det kan være her hjemme noenganger.
Glenn og jeg har en følelse av at det kan ha en sammenheng med hva han spiser. Han spiser mer og har ikke like kort lunte når han ikke har fått brunost eller gulost på en stund.
Så selvom vi skulle starte med å introdusere litt ost i kosten hans så tror jeg at kroppen hans ikke er helt klar for det riktig enda.
Men vi gir oss ikke vi prøver igjen om en stund og så får vi se, ost som er så godt også.
Klokka er ni og nå er det gele tid (beklager mamma vi glemte helt kaffe og dessert, dårlig service i dag ta det igjen neste gang)
Så ha en fantastisk lørdagskveld alle sammen og takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails