torsdag 21. januar 2010

Jøss da er det torsdag allerede

Og da kommer det store spørsmålet, hva skal vi ha til middag????
Uff for et dilemma jeg har!!!!hvis det blir verre enn dette så vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen.
Nå sitter Trym her og gynger frem og tilbake til Eric Clapton mens han gnager på en brødbit.
Vi har akkurat kommet hjem fra legekontroll på helsestasjonen med Brage i dag. Forrige gang vi var der så var desverre legen hjemme med sykt barn så da fikk vi ny time til i dag og joda alt er vel.
Han ser, hører og puster bra. Det tok oss 10 minutter og nå er han tilbake i barnehagen og spiser varm mat sammen med de andre.
Han kastet jo opp i barnehagen i går, eller rettere sagt han kastet ned alle klærne sine og tøflene.
Men når han kom hjem så var han frisk som en fisk og turbogiret hadde trådd inn for fullt.
Så jeg tror, nei jeg vet at han syntes det er super godt å komme seg i barnehagen igjen i dag.
Være hjemme syk (når man ikke er syk) sammen med 2 kjedelige foreldre og en skrikete lillebror eller å være i barnehagen, hnmmmm vanskelig valg detta!!!!!
Og jeg tror lille Trym synes det er deilig at Brage ikke er hjemme for da har han hele huset for seg selv og klarer å sove litt uten å bli vekket av en turbogutt som løper skrikende som en sirene forbi soverommene bare for at han kan gjøre det.
Akkurat nå ligger Trym på gulvet og leker alene mens jeg spiser frokost/lunsj og drikker soyakaffen min.
Kanskje vi får et av badene rene før dagen er omme også, jeg tror ikke på julenissen men litt optimist kan jeg jo prøve å være.
I går dro jeg ut for første gang uten Trym for å ha voksenkontakt med verdens beste venninner.
Trym sovnet relativt greit og han var mett så jeg trodde at det skulle gå greit for Glenn resten av kvelden. Vel når jeg kom hjem igjen (veldig sent) så fikk jeg høre at han hadde våknet og holdt det gående i 1 time med skriking.
Brage hadde vært ganske vanskelig også da jeg ikke fikk lest for han før jeg dro ut døren.
Han hadde visst skreket i 2 timer så Glenn hadde litt å stri med, når den ene endelig hadde sovnet så våknet den andre og oppå det er han urolig for meg fordi han ikke høre et pip og jeg aldri kommer hjem (vel jeg var hjemme rett før 12.00).
Men jeg hadde det så kos og jeg må virkelig gjøre noe for hjelpes meg så mye jeg har gått glipp av i livene deres. Så mye som har skjedd som jeg aldri har hørt et lite pip om engang.
Skjerpings skjerpings.
Så med det sagt skal jeg plukke opp mobilen og ringe noen venninner og spørre dem om hvordan de virkelig har det og etter det skal jeg og Trym danse litt for det elsker vi begge to.
Ha en fin fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails