torsdag 28. januar 2010

05.00 er midt på natten for meg

Først noen bilder fra gårsdagen

Slik holdt Trym på i en halv time i bilen til Sørumsand

Trym storkoser seg på besøk

Han er virkelig til å spise opp og så fornøyd


Tilbake til i dag eller skal jeg si i natt?
Første runde var i 2 tiden men da trengte han bare litt kos og mat og så sovnet han igjen. Trym altså men kl 05.00 da var han våken og for et forferdelig leven så tidlig på morgenen, hjelpes.
Jeg var så trøtt at jeg dro han med tilbake i senga istedenfor å gå ut i stua. Der holdt han det gående til de andre skulle stå opp kl 06.30 og jeg tuller ikke når jeg sier at han har holdt oss alle våkne med pratingen/skrikingen sin.
Trym og jeg skulle til byen til tannlegen da en stoooooor bit av en tann datt av på søndagen og jeg trodde at nå ble det krone og en hel del fattigere.
Tenkte også at nå kommer han til å sove lenge ettersom han har holdt det gående siden 5 i morges og jada han sovnet han i vogna si helt til vi kom på toget. PLING da var vi våken gitt, hele 20 minutters søvn oglike blid, underholdt hele toget med smilet sitt og livet var flotters. (takk og lov at det ikke var alt for mange folk)
Hos tannlegen fikk jeg satt på fylling der den store biten manglet og smilte når jeg gikk ut døra da jeg slapp å sette på krone, puhhhh.
Tilbake til toget og fremdeles ingen trøtt Trym men en sutrete Trym. Vi tok Mosse toget til Kolbotn og det var null mennesker der og da har Trym ingen han kan sjarmere og sutrer istedenfor. Men heldigvis så sto toget fast ved Hauketo leeeeeenge så da fikk jeg gitt Trym mat og det er jo den beste sovemedisin og jepp da sov han i 15 minutter til gitt.
Endelig fremme på Kolbotn og jeg klarer ikke å la være å kjøpe litt til gutta så i dag fikk Brage nytt pufflepill (pusslespill) og så hadde de salg på togskinner og da fikk han det også.
Jeg kjøpte noen herlige lamper fra Sjarm og Sjel på salg som jeg skal ha ute til sommeren.
Akkurat nå står de på kjøkkenet og jeg skal se hvor lang tid det tar før Glenn ser dem der de står på hylla.
Så har vi spist lunsj sammen med bestemor og så bar det hjemover på den umåkede veien, men for et nydelig vær så da gikk det ann at det tok litt tid. Heldigvis hadde Trym fått litt mer sovemedisin (mat altså, ingen misforståelser) og da sov han helt til vi kom til døra. Denne gang fikk jeg ikke tatt med posene inn engang før han våknet.
Så nå har vi fyrt i peisen og har kost oss på gulvet, danset litt og nå skal vi lage mat til de store gutta.
Så håper jeg at de andre gutta er fryktelig slitne etter at Trym har holdt oss våkne siden 05.00 at vi kan slumre foran jungelboken på tv for nå er a mor sliten, er så sliten at jeg er kvalm.
Ha en fantastisk kveld alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails