søndag 24. januar 2010

Slitne foreldre

I dag har vært en hektisk dag ble Glenn og jeg enige om selv om vi ikke har gjort så mye fysisk.
Men det har gått i ett og Brage skrudde på giret når han kom hjem til senge tid (perfekt timing)
Så her var det mye hopping i senga mens jeg prøvde å lese en bok samtidig som jeg prøvde å beordre Brage til å roe seg ned. Totalt misslykket kan man si, men godt humør var han og sang bæ bæ lille lam hundreogti ganger da jeg leste om sauer.
Ellers har vi fått aket alle som en, vel jeg fikk kun lov til å ake 1 gang ned bakken sammen med Brage etter det fikk jeg streng beskjed om at jeg kunne være sammen med Trym.
Tror jeg bremser for mye og da er det jo ikke noe artig.
Men tante Line kom også for å ake og da ble det fart nok for Brage. Glenn er jo den som kommer lengst og fortest men han var litt opptatt med å prate med en kamerat i bakken så da var tante den beste. Jeg hadde bare å passe på Trym men vi fikk da tatt noen bilder av alle sammen før Trym og jeg dro hjem for å lage litt lunsj til disse fartsidiotene.
Etter lunsj dro vi videre til Nordstand for å fikse noe for tante Line og på veien sovnet begge guttene. Trym våknet så klart når vi stoppet og fikk bli med inn til tante mens jeg satt i bilen og ventet på at en halv time skulle gå for da skulle Brage våkne, (sovnet litt gjorde jeg også).
Når endelig en halvtime hadde gått kom vi inn til popcorn mens vi så at Glenn dro ledninger rundt i huset.
Så var det å haste videre for klokken hadde løpt fra ossog da kom vi til deilig middag og dessert hos bestemor.
Så nå har vi bestemt at vi skal fortsette å invitere oss selv på middag hver helg for dette har vært deilig, vi har kunnet leke så mye vi ville og så komme til dekket bord.
Men ikke nok med det vi kan dra igjen og slippe å rydde etter oss, mmmm deilig.
Men nå er det søndag kveld og helgen har gått alt for fort.
Men det er ikke mange dagene igjen så er det helg enda en gang til og vi har langhelg også.
Brage skal være hjemme fra barnehagen på fredag og Glenn vurderer også å være hjemme sammen med oss.
Men først er det mandag og det betyr bading. Jippi det skal bli godt.
Så fortsatt god søndag og takk for en strålende helg.
Mommo håper disney on ice var bra. Neste år kan jeg ta med Nanette og Brage.
Sjallabais, blogges mer i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails