onsdag 27. januar 2010

Sørumsand

I dag har Trym og jeg reist til Sørumsand for å besøke en venninne og hennes 3 måneder gammel sønn (som var helt til å spise opp)
Vi var i samme barsel gruppe da Brage var liten og de flyttet for noen måneder siden helt til Sørumsand (det tok 1 time med bil men allikevel så er det alt for langt unna, skulle ønske vi bodde i nærheten av hverandre fremdeles)
Vi reiste hjemme fra i 9 tiden og Trym (som ikke liker bil eller vogn) skrek i en halv time før han sovnet helt utslitt i bilstolen sin.
Storkoste oss gjorde vi de få timene vi fikk vært der, oppvartet med deilig lunsj både for store og små. Og huset var fantastisk, stor hage flotte rom men som med alle som flytter til et sted der de må pusse opp alt fra scratch så er det fremdeles masse å gjøre.
Så deilig det var å skravle da vi er så like. Vi hopper fra det ene samtaleemne til det andre og så tilbake igjen for å avslutte og allikevel ha full kontroll i kaoset av ord.
Trym rullet rundt på gulvet og nå har han virkelig fått dreisen med det å dra seg fremover for plutselig var han over terskelen og inne på kjøkkenet før vi kunne si mø.
På veien hjem så sov han fra vi kjørte ut av oppkjørsel til vi kom hjem, da hadde han spist godt og lekt masse i flere timer og var helt utslitt.
Desverre kom jeg inn i starten av rushen så det tok litt tid men jeg hadde ingen hastverk da Trym sov så godt.
Brage kom hjem i 16.30 tiden og vi har pufflet (puslet), spist middag, Brage har badet og nå ligger han i sengen sin og puffler litt til.
Trym sovnet i 18.30 tiden men måtte ha hjelp med å finne roen, satt inne hos han mens jeg strøyk han på hodet og rompa. Han var så trett men det er en ting Glenn og jeg har fått og det er gutter som har lakenskrekk (de tar det etter sin tante) sove kan de gjøre når de kommer på gamlehjem.
Så nå skal jeg ta meg 1 glass rød og stirre dumt på den firkantete tingen i tvstua mens jeg bare slapper av.
God kveld alle sammen

1 kommentar:

  1. Hei Mariann, sa utrolig fin blogg du har!! Og guttene dine er jo sa skjonne!! Morro a se deg her;0) Jeg ma innromme at bloggen din inspirerte meg til a prove meg ogsa, jeg har provet en gang for men det kokte litt bort....... Sa takk for det, og jeg gleder meg til a folge deg;0) Hilsen fra Siw
    (ma prove a fa slettet den forste bloggen jeg provde meg pa i 2008, det er den som kommer opp.....vet du ??)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails