lørdag 30. januar 2010

Her sitter jeg

Tamdada her sitter jeg på jobb og bare skriver litte bitte grann.
Lurer på hvordan det går med gutta mine, de hadde det bra sist jeg pratet med Glenn.
Da pufflet de pufflepill sammen med tante Line og bestemor. Trym har jeg allerede fått et herlig bilde av på mobilen og han har til og med sovet en lur (uten meg ved sin side)
Men ikke nok med det Trym våknet vel i 4 tiden da han hostet litt og jeg tok han med inn i senga og tror du ikke han sovnet igjen og våknet opp kl 06.30. Da hadde jeg allerede rukket å dusje
leeeenge (jeg var jo alene for første gang på lenge)
Han bare pludret og koste seg i senga mens Glenn halvsov ved siden (han til og med imiterte snorkelydene til Glenn) fantastisk liten kar.
Ellers har kroppen min fortalt meg når Trym er sulten eller når han har våknet, rart å sitte milevis unna og allikevel ha så sterk kontakt.
Nei nå skal jeg jobbe litt til (etter at jeg har ringt Glenn for å høre hvordan det står til med turboprinsene) så vi blogges nok senere eller skal jeg få Glenn til å blogge litt ettersom det er han som har vært sammen med turboguttene i dag.
Trym er nå en racer til å dra seg fremover og Brage puffler til den store gullmedalje og leser litt bøker innimellom slagene, og tegner litt på veggen sin også.
Brage hadde vist spist masse til frokost så Glenn lurte på hva jeg hadde gjort med sønnene våres.
En som sover og er super blid og den andre som spiser mat, kanskje jeg skal ta det som et hint for ett eller annet???
God lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails