torsdag 7. januar 2010

2 års kontroll

Ja her sitter jeg atter igjen og blogger.
Trym ligger og får mat igjen, tror han har feber og er blank i øynene og varm i kjakan og kontaktsøkende (sutrende altså).
Tempen viser kun 36 så jeg har på følelsen at jeg må ut å anskaffe meg en gammeldags opp i stumpen temp (ja da kan det bli liv i heimen kan dere tro)
Så jeg har fått malt rundt vinduskarmen på rommet til Trym før jeg måtte gi meg og gi han litt mat.
Ellers var vi på 2 års kontroll med Brage i dag morges og de fortalte det vi vet fra før, flink til å prate og forstå hva som blir sagt rundt han.
Hun spurte hva dukken drakk for noe, kaffe sa han nonchalant og lurte på hvor den andre skoen hennes var (dukken hadde bare en sko)
Han stod og så på en plakat med dyr fra jungelen og snur seg mot helsesøster og spør om hvor mowgli er henn, man blir jo glad av den gutten.
Men som vanlig hadde han ikke tid til å være inne i et lite rom når det var så mange leker ute i resepsjonen og kanskje en togbane (han hadde funnet James fra Thomas serien)
Vi skulle også en tur til legen da han myser litt når han ser på tv'en men desverre var legen hjemme med sykt barn så vi fikk ny time den 21.
Ellers ligger han på nest nederste kurve hvor han har ligget siden han var 1 år så han vokser bra, han er hele 12,3 kilo (mens Trym er 10 blank) Brage er sosial og en glad gutt.
Men jeg ble litt skuffet over at hun ikke sa at han var en vakker gutt, for Glenn og jeg har de vakreste guttene som finnes (skrev jeg det jeg tenkte igjen?)
Nei nå har jeg en liten gutt som ser ut til at jeg kan legge ned for å leke litt alene så kanskje jeg får malt litt til, blogges senere.


1 kommentar:

  1. For noen herlige gutter du har!=)
    De er faktisk nesten like gamle som jentene mine=) Bare Trym er 4mnd mindre enn minste min.
    Koselig blogg, kommer innom igjen;-)

    Hilsen ny leser=)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails