tirsdag 26. januar 2010

Rengjøring blæh......

Ja Trym ligger på gulvet og leker mens jeg sitter her da jeg egentlig skulle ha svingt med kosten.
Men det er jo så kjedelig, det er jo så mye mer artig å sitte her å taste ned hver minste lille ting.
I går var en artig dag, jeg gikk helt fra Kolbotn til Mortensrud og det tok meg nesten 2 timer.
Jeg skulle ta bussen fra Kolbotn men jeg hadde så god tid at jeg tenkte jeg kunne gå en tur og kanskje få Trym til å sove (noe som han gjorde etter tid og stunder). Men når jeg kom til Prinsdalen så var bussen så forsinket at jeg fortsatte å bruke bena.
Eneste jeg skal klage på er måkingen i dette landet, herre min hatt så sliten jeg ble.
Kom til Hauketo og da hadde bussen akkurat gått så da fortsatte jeg til fots (dumme meg) Trym sov fremdeles mens jeg sleit oppover den ekstremt lange bakken.
Men vi kom da frem til slutt og vi storkoste oss i bassenget.
Svømmelæreren fikk Trym under vann (vi har gjort det før men jeg er 1 sekunds dykker) men nå var Trym under mye lengre og han ble kjempe redd stakkars og klamret seg fast til halsen min og ville ikke slippe taket igjen.
Etter svømmingen slo vi oss ned med piknikk med varer kjøpt fra Kolbotn senteret. Mat må man ha og særlig når man må vente i nesten 2 timer til de største guttene får badet ferdig.
Slik er det bare vi bader kl. 16.00 mens de bader kl. 17.30
Nå har Trym hekta seg på og sover mens jeg fortsetter å fortelle om alt.
Brage gutten svømmer snart, han ordner og styrer i vannet. Stod og så på han lekte i vannet mens vi ventet og han klarer seg alene i vannet nå, (Glenn passr på) men han kommer opp og hopper til ringene og plasker tilbake til kanten igjen.
Uredd og så glad han er når han bader, gutten stråler.
I dag skal vi til spesialist igjen med Trym og jeg håper de finner ut av det slik at vi slipper å være urolig for han.
Nå skal jeg legge fra meg lilli turboprinsen og så skal jeg vasket noen rom til selvom jeg VIRKELIG IKKE har lyst. Men det må gjøres.

2 kommentarer:

  1. Hehe, sitter her mens jeg egentlig driver med rengjøring selv ;) Lykke til hos spesialist med Trym! Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mona. Jeg fikk vasket 3 rom men har masse mer å gjøre, flere gulv, brette klær, vaske klær, tørke støv og lage mat. Puh, jeg får ta det i neste uke.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails