fredag 15. januar 2010

Da er det fredag

Ja her sitter vi, Glenn og jeg og ser på nytt på nytt mens turboprinsene sover.
I dag har vi fått gjort masse (vel jeg føler at vi har fått gjort masse)
Europris har vi handlet en hel haug med rammer i forskjellige størrelser som vi skal henge opp i den nakne gangen.
N-foto er tingen, kopierer bildene uten å kappe av hodene eller andre viktige deler og klarer å printe ut riktig størrelse som man har bedt om.
Har fått lagt på flere runder med hyssing på ballongen og gud for et griseri det er å lage denne lampen så jeg får da virkelig håpe at det blir bra til slutt.
Har fått malt hjørner og rundt listene med lyseblått på Trym sitt rom og det blir virkelig babyblått, jaja blir det for ille så får vi bare male med en annen farge om en stund (blir sikkert om 2 år) men det er den veggen hvor hyller/senger og diverse skal stå så mye av fargen forsvinner.
Ellers har jeg fått handlet masse Libero bleier på Kiwi og måtte i 2 forskjellige butikker. Nærbutikken vår var tomme allerede for str 5 (og nå er de tommefor 4 også) så da er det kjekt med bil slik at man kan farte litt så nå har jeg 4 esker med bleier og vurderer om å kanskje kjøpe flere. (
Kolbotn folk hør her, Kiwi Sønsterud er tomme men de har masse på Kiwi Trollåsen.
Så Mona tusen takk for tipset.
Nå er det bare å finne ICA og komme seg på 10 kronersmarked for på europris var det dårlig utvalg.
Ha en strålende helg nå skal vi kose oss og slappe av før vi må ut i snøen eller bygge togbaner eller bli helt utslitt av å ha 2 gutter med høyt tempo under samme tak.
Sjallabais

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails