lørdag 9. januar 2010

Klarer ikke å gi meg

Nærbildet av godgutten Trym

Heffalompen er Tryms nye venn

Ser på tv sammen på en søndagsmorgen

God kveld alle sammen.
Jeg klarer ikke å la være å skrive litt til, til ergelse for noen og til stoor glede for andre.
Nå sover begge gutta og klokka er ikke ni engang JIPPI, i dag trodde jeg det skulle bli vanskelig men det gikk faktisk knirkefritt.
Vi kom hjem rett før syv etter koselig bursdagsfest for Storm (min nevø), vi fikk bare 2 timer men det var virkelig stasselvom det ble kort.
Desverre kunne bestemor (min mor) ikke komme da hun har hostet på seg 1 brekt ribbein (snakk om uflaks) men det ble mer kake på oss som var der JIPPI.
Så når vi landet innenfor døra var det bare å kle på gutta pysjamaser og ordne de til sengen.
Trym måtte få en xtra dose mat (det vil si meg) og så måtte jeg lese 3 bøker (små) for Brage for at ting skulle roe seg ned littegrann før Glenn måtte ta siste innspurt med å pakke inn Brage i dyna og stryke Trym på ryggen slik at han sluttet å gråte og heller falle i søvn.
Ps: Trym er fortsatt potte tett og Brage begynner å få en ganske så manndig stemme.
Så nå sitter jeg her og skriver litt om ingenting. (mest for besteforeldre/familie og venner)
Og så har jeg lest alle de flotte bloggene som jeg følger med på og det er så mange flotte/sterke og herlige mennesker ute i blogg verden som er så flinke til å dele både godt og vondt med alle oss som følger med. Tusen takk.
Ha en fin fin lørdagskveld, her blir det armkroken og en film.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails