lørdag 17. april 2010

Whoooo Whoooo

Denne dagen blir bare bedre og bedre.
Dagen starter med at vi drar på loppemarked og får bakoversveis av hvor mange mennesker som er der.
Folk må jo ha stått og ventet på at dørene skulle åpnes for alt var solgt når vi kom 20-30 minutter etter åpningstid.
Jeg var på utkikk etter en tallerkenhylle og de hadde 1 hel en, en eneste tallerkenhylle og den var jo så klart solgt.
Ja da er det bare for meg å rope på Glenn og rope/si lag en til meg eller............. så får jeg gjøre det selv.
Men på loppemarkedet møtte vi mamma`n til Emma og lurte på de kunne tenke seg å komme på boller og saft, noe de takket ja til.
Da slo vi til og ringte mamma`n til Emil og lurte på om de kunne tenke seg boller og saft og jepp det gjorde de.
Så her har det vært liv og utrolig koselig, men det har vært alt for koselig for jeg har helt glemt å ta bilder av gjengen. Hadde satt frem kamera men den så jeg ikke i det hele tatt.
Jaja det kommer flere ganger.
Men så (hold dere for ørene) WHOOOO WHOOOO jeg vant jeg vant en give away, WHOOOO WHOOO.
Tusen takk til
to store to små for nå er det ikke bare jeg som blir super duper glad, det kommer turboguttene også til å bli.
Nå endelig slipper de å krangle om bestikk, kopper og fat for nå har de 1 hver.
Så klart jeg ikke går i butikken for å kjøpe en før jeg kanskje kan vinne gjennom blogglandia.
Jeg må jo ha noe håp og en eller annen gang må vinnerlykken komme til vårt hjem også, og i dag var dagen (hold for øra) WHOOOOOO WHOOOOOO
Bare litt ekstatsik glad. (Kanskje jeg skal dra i gang min egen give away???)
Nå sover guttene, og vi voksne skal kose oss med Kims og vin, mmmm deilig.
En herlig dag kan man kalle det, selvom man ikke fikk noe på loppemarked og Brage ble tråkket ned 3 ganger av VOKSNE mennesker og at dette monsteret av et huske/sklie stativ kun har fått sidene sine montert (og så startet det å regne).
Så i dag er det ingen bilder desverre men vi kommer sterkere tilbake i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails