tirsdag 27. april 2010

Kald vind men en helt utrolig dag

Endene står klare til å ta imot

En veldig sliten gutt
slik går det når man ikke vil sove på dagen

Pappa har et godt tak slik at Brage ikke ramler uti

Og der var tålmodigheten slutt

Han som ikke vil sove i sin egen seng ligger godt pakket inn i sengen vår

De rareste sovestillingene klarer barn å ha,
men så lenge de sover godt så skal man ikke klage

Har plukket blomster til meg selv

Jeg tror alle har en slik i sitt hus og nå blir vår hvit

Her har jeg startet på setet den har blitt malt med 3 forskjellige
farger og den kommer til å bli kjempe fin i hvit

Når det er 2 surre huer i familien er det fint med et sted
hvor man kan legge nøkler, ting og tang når man kommer inn døra
(det er ikke helt ferdig altså, små kurver fra bohus)

1 kommentar:

  1. Jeg har hvertfall en sånn i hus:) Den står på malingslisten her også, men jeg vurderer en retro turkisfarge eller noe annet sprekt. Nora kaller det bare "trappen min". For å være ærlig er den litt av en plage når hun drar den rundt her for å komme seg opp i kjøkkenskapene, for å røre i gryter eller leke i vasken. Men joda, er jo litt praktisk også;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails