lørdag 17. april 2010

Whhhiiiiiii en kul dag skal dette bli (og helg)

Statusrapport
Lørdag morgen kl 07.15 sitter ved spisebordet mens Brage og Glenn ser på barnetv og Trym sover.
Stekeovnen er satt på for vi skal spise deilig frokost da vi alle er hjemme sammen på en lørdag.
Brage har fallt ut av sengen i natt og han stod opp kl 7 når vi hadde tenkt å legge oss
Trym har vært våken 4 ganger i natt og ingen når jeg var på nattevakt, typisk
Jeg har tent i peisen og det varmer godt, kanskje litt unødvendig men åh så godt.
Hodet er pottetett fremdeles og vi er 3 nysende og hostende personer i hus og det er vel ikke lenge før Glenn også er nede for telling ;)

Et herlig bilde av bolla da han var 7 måneder

Ellers skal vi bygge, snekre, invitere folk på boller, ha lunsjgjester, handle litt mat også dra på loppemarked (etter godt tips fra Mona`s blogg) denne helgen
Hvis du lurer på om det er noen loppemarkeder der du bor kan du sjekke på loppemarked.info
Så denne helgen kommer til å bli moro både for store og små.
Hva skal dere denne helgen, noe moro håper jeg

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Det hørtes ut som en veldig koselig lørdag,
    loppemarked er jo kjempe morro.


    Jeg har noe til deg i bloggen min!

    SvarSlett
  2. Hihi, han er så utrolig søt! Håper dere får en super helg:) Jeg skal i utdrikningslag i dag, så skal jeg skrive, skrive, skrive til eksamensinnlevering på mandag kl 15. Gleder meg til den er innlevert!:)

    SvarSlett
  3. Så søt han er ;).
    Vi har også vært på loppis idag. Jeg er sååå dårlig på å brøyte meg frem og kaste meg over skattene, men fant en kjempefin dukkeseng til snuppa, veldig fornøyd. Ellers er det altfor mye folk og kaos med barnevogn på slike steder. Håper dere fant noe kult. KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails